سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

چه تظاهرات خودجوشی بود که هر دو نماینده باز هم تأیید صلاحیت شد

 

 

 چه تظاهرات خودجوشی بود که هر دو نماینده 

 باز هم تأیید صلاحیت شدند ...

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید



   آفتاب: تجمع سازماندهی شده علیه شیخ قدرت‌الله علیخانی و طاهرخانی نمایندگان اقلیت مجلس از قزوین و تاکستان به علت عدم همراهی در شعار اعدام برای موسوی و کروبی در صحن مجلس برگزار شد.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912060375
خبرگزاری فارس با بیان این که در یک حرکت خودجوش(؟) مردم قزوین خواستار اخراج حامیان فتنه از مجلس شدند، نوشت:
مردم شهر قزوین پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی اعتراض‌آمیز برائت خود را از نمایندگان حامی فتنه‌گران اعلام کردند.
در این راهپیمایی که با شعار الله‌اکبر و لا‌اله‌الا‌الله شروع شد راهپیمایان شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر موسوی، مرگ بر خاتمی، مرگ بر کروبی، مرگ بر ... و مرگ بر علیخانی را سر دادند.
در ادامه راهپیمایان با شعارهای فتنه‌گر حیا کن نمایندگی را رها کن، قدرت، طاهرخانی، فتنه‌گر پیوندتان مبارک - مرگ سران فتنه جواب خون ژاله، مرگ بر فائزه هاشمی، مرگ بر مصلحت ساکتی، خواص بی‌بصیرت مایه ننگ ملت، شعار ما یک کلام محاکمه والسلام، هاشمی بصیرت بصیرت، شیخ‌ قدرت حیا کن فتنه‌گر را رها کن، طاهرخانی حیاکن فتنه‌گر را رها کن، خوئینی، خاتمی، انگلیس پیوندتان مبارک و خوئینی، خاتمی، اسرائیل پیوندتان مبارک برائت خود را با فتنه‌گران و حامیان آنها اعلام کردند.
همچنین تظاهرکنندگان با شعارهای وکیل بی‌بصیرت هدایت هدایت، وکیل بی‌بصیرت خجالت خجالت، مرگ بر منافقین جدید، شیخ ‌قدرت حیا کن فتنه‌گر را رها کن و شهر مقدس ما جای منافقین نیست خواستار برخورد با عوامل فتنه و حامیان آنها شدند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای مختلف مسیر مسجدالنبی تا سبزه‌ میدان را طی کردند و در پایان با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است و ندای یالثارات الحسین به راهپیمایی خود پایان و با آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل تجدید بیعت و بر لزوم ولایت‌پذیری به عنوان اصل اساسی حرکت انقلاب تأکید کردند.
فراخوان رسانه‌ها برای این تجمع خودجوش در این لینک‌های خبرگزاری فارس و برنا و روزنامه رسالت دیده می‌شود:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912030017
http://www.resalat-news.com/fa/?code=55450
http://bornanews.ir/Pages/News-22553.aspx

 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی