سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

آفرین بر این سلطان! ...

 

 آفرین بر این سلطان! ...

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید



    رئیس سازمان بازرسی کل کشور: حال که دادگاه علنی این پرونده برگزار می‌شود بهتر است کل کیفرخواست در دسترس عموم قرار گیرد.
 بخشی از کیفرخواست متهمین خوانده شد. به نظر می‌رسد حال که دادگاه علنی برگزار می‌شود بهتر است کل کیفرخواست در دسترس عموم قرار گیرد. انتشار کیفرخواست نشان می‌دهد نظام در مبارزه با فساد جدی بوده و کاملاً موشکافانه مباحث را پیگیری کرده و با دقت و مستند حرف می‌زند.
 در این پرونده برای پنهان کاری، کارهای زیادی صورت گرفته بود؛ پولشویی‌های بسیار پیچیده و اقدامات گسترده توسط این افراد انجام شده بود ولی به هر حال وقتی اراده الهی تعلق می‌گیرد و انسان‌های مؤمن به میدان می‌آیند این لایه‌های تودرتو کشف می‌شوند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که متهم ردیف اول قبل از آنکه به سلطان رشوه مشهور شود از سوی برخی به عنوان قهرمان صنعت و کارآفرینی مشهور بود، گفت: در این دادگاه این مطلب عیان شد که متهم ردیف اول سلطان و قهرمان رشوه است. تأسف ما از آن است که متهم ردیف اول قبلاً به عنوان قهرمان صنعت و کارآفرینی شناخته می‌شد. بعدها که لایه‌های پنهان باز شد، مشخص شد که این قهرمانی‌ها به خاطر رشوه‌دادن او است. چرا که وی قهرمان زد و بند، جعل سند، اغوا گری، قانون‌شکنی و بی‌پروایی در فساد بود. این موضوعات نشان می‌دهد که این پرونده نیاز به کالبد شکافی دارد.
نباید اجازه داد فساد در جامعه نهادینه شود.
 نکته‌ای از سوی متهم ردیف اول در جلسه دادگاه بیان شد که نیازمند دقت بسیار زیادی است. او گفت پول‌ها و رشوه‌هایی که به مسئولان و متصدیان بانک‌ها دادیم کاملاً عادی بود و معمولاً این کار صورت می‌گیرد. این حرف بسیار نگران کننده است. البته معمولاً کافر همه را به کیش خود می‌پندارد؛ آدم فاسد دوست دارد همه فاسد و منحرف باشند.
نباید از کشمکش‌ها و مشکلات غرب غفلت کرد
 

 متن کامل

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی