سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

دولتِ قانونمند حامی نمایندگان قانونمندست! ...

 


برای مرجع روی عنوان کلیک کنید


  "مسئولان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در بخشنامه ای اعلام کرده بودند که در آستانه انتخابات و برای پرهیز از تبلیغات انتخاباتی، مسئولان دولتی در مراسم مختلف، نمایندگان فعلی مجلس را همراه نداشته باشند"

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال (www.etedaal.ir) ، برخی مسئولان ارشد دولتی برای حمایت از کاندیداهای نزدیک به دولت با سفر به شهرستانهای مختلف به حمایت از کاندیداهایشان پرداخته اند.به عنوان مثال در این راستا یکی از معاونان رئیس جمهور ، دیروز جمعه در همایشی در آوج شرکت کرد و عملا به حمایت از نماینده فعلی بوئین زهرا و آوج که از نمایندگان دولتی است پرداخت. میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حالی در یادواره شهدای آوج از عزم دولت برای تبدیل آوج به شهرستان خبر داد که در این منطقه، آبگرم به عنوان مرکز بخش با جمعیتی بیشتر و مساحتی بزرگتر وجود دارد.
   دو هفته قبل هم یکی از وزرای دولت به عنوان یادواره شهدا، به شهر ارداق دشتابی از توابع بوئین زهرا سفر کرد که البته با استقبال مردم مواجه نشد.
   گفتنی است امروز هم یکی از وزرای دولت دهم برای کلنگ زنی و افتتاح به بوئین زهرا رفته است. این در شرایطی است که مسئولان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در بخشنامه ای اعلام کرده بودند که در آستانه انتخابات و برای پرهیز از تبلیغات انتخاباتی، مسئولان دولتی در مراسم مختلف، نمایندگان فعلی مجلس را همراه نداشته باشند، اما گویا این بخشنامه ها برای نمایندگان نزدیک به جریان انحرافی نیست.
   حال جای این سئوال باقیست که چرا در آستانه انتخابات، سفرهای این چنینی و استفاده ابزاری از نام و یاد شهدا و سفرهای مسئولان دولتی برای افتتاح پروژه های نیمه تمام یا کلنگ زنی ها تا این حد زیاد شده است.

 

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید


  منصوری رضی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در مورد احتمال کسری بودجه در سال‌جاری و راهکار مقابله با آن گفت:
بودجه شامل درآمدها و هزینه‌هاست. این‌که از الان پیش‌بینی کنیم دولت در پایان سال، با کسری بودجه کلان مواجه خواهد شد، اقدامی غیر‌منصفانه است.  دولت باید با درایت در پرداخت یارانه نقدی و در پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ها و هزینه‌هایی را پیش‌بینی کند که قابل تحقق باشند. یعنی وعده‌های بزرگ و غیرقابل اجرا ندهد. مثلاً وقتی دولت توان ساخت 10 بیمارستان را دارد، وعده ساخت 100 بیمارستان را ندهد. عقیده اکثر نمایندگان این است که بودجه سال 91 به‌گونه‌ای تدوین و تصویب شود که از اجرایی شدن آن کاملاً مطمئن شویم. بودجه نباید به‌گونه‌ای باشد که مثلاً وعده انجام پروژه‌ای داده شود اما تا پایان سال هیچ کاری برای آن پروژه انجام نگیرد.
بودجه باید به‌موقع ابلاغ و تخصیص یابد. ما نسبت به کارهای انجام شده، از دولت تشکر می‌کنیم اما وعده‌ها و پروژه‌های زیادی به سرانجام نرسیده‌اند. بنابراین، قانون بودجه باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که هم به دولت و بخش اقتصادی مملکت فشاری نیاید و هم این‌که اختصاص بودجه در یک مسیر درستی انجام شود.

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی