سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

منتجب نیا : دو نگرانی عُمده-ی اصولگرایان ...

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید


   عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز علت شایعه پراکنی اصولگرایان در مورد اصلاح طلبان را فرار از مخمصه اختلافات بین گروه‌های مختلف اصولگرا ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا به ایلنا در این زمینه گفت: اصولگرایان نگران دو مسئله عمده هستند اول اینکه در صورت شرکت اصلاح طلبان در انتخابات با فضای حاکم بر کشور می‌توانند در انتخابات مجلس پیروز شوند و اکثریت را به دست گیرند.
وی افزود: به همین دلیل است که فعالان سیاسی اصولگرا بعضا در صحبت‌هایشان یکدیگر را تهدید می‌کنند که اگر بین خودشان اختلاف بیاندازند مجلس ششم تکرار می‌شود و این مسئله نشان از نگرانی عمیق اصولگرایان دارد چرا که حضور اصلاح طلبان را تهدیدی جدی برای حکومت خود می‌دانند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دیگر نگرانی اصولگرایان را عدم حضور پررنگ مردم در انتخابات ارزیابی و تاکید کرد: اصولگرایان برای فرار از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شدند به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند که یکی از این راه‌ها شایعه پراکنی در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات و یکی دیگر از این روش‌ها معرفی چهره‌های نا‌شناس به عنوان اصلاح طلبان است.
وی افزود: البته این روش‌ها نشان از سطحی نگری آن‌ها دارد چرا که مردم ما آگاه‌تر از آن هستند که آلترناتیوی غیر واقعی برای اصلاح طلبان داشته باشند.
وی گفت: این‌ها مجلس و دولت را در دست گرفتند که بتوانند کشور را مدیریت کنند، اما عملکرد دولت مردم را نگران کرده است و مردم به آن رویکرد منفی دارند و مجلس نیز در این مساله مقصر است.
این فعال سیاسی تاکید کرد: بخش زیادی از ضعف‌های دولت به دلیل عملکرد مجلس است و اینکه مجلس دست دولت را بازگذاشته است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان با اشاره به پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان گفت: اصلاحات یک جریان سیال و مردمی است که توانسته است پایگاه خود را به دست بیاورد.
وی یادآور شد: اصلاح طلبان در جامعه مقبولیت دارند و از سوی دیگر اصلاحات راه خود را پیدا کرده است.
منتجب نیا ادامه داد: یکی از امتیازات اصلاحات اکثریت تحصیلکرده آن است، چرا که اکثر آن‌ها چهره‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی هستند که البته هنوز تغییر و تحولی برای شرکت آن‌ها در انتخابات ایجاد نشده است.

 


 

همایش بانوان جبهه پایداری پنجشنبه

در تهران برگزار شد

برای تصویر کامل روی آن کلیک


 

حجت الاسلام حمید رسایی عضو مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جبهه پایداری در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و برای افزایش مشارکت سیاسی، اقدام به شناسایی نیروها و کاندیداهایی که توانایی لازم برای حضور در مجلس را دارند و در راستای سیاست های رهبری گام برمی دارند، کرده است و در سراسر کشور گزینه ها و کاندیداهایی که با جهت گیری جبهه پایداری همراه بوده اند را شناسایی و با آنها وارد مذاکره شده و از آنها دعوت کرده برای مشارکت در انتخابات ثبت نام کنند ...

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی