سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

برخی تبعات بیعدالتی و رشدغیرعادلانه ...

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

    مسعود پزشکیان با بیان این که افزایش آلودگی شهر تهران زاییده رشد نامنسب و غیرکارشناسی جمعیت است، افزود: صدور مجوز‌های مختلف ساخت‌وساز از سوی سازمان‌های مربوط، موجب افزایش مهاجرت مردم از شهرستان‌ها به کلان‌شهر تهران می‌شود.نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که متأسفانه ساختار شهری، کلانشهر تهران از پایه مشکل دارد، گفت: پیدایش مشکل‌های بزرگ در تهران موجب می‌شود که طرح‌های مقطعی و موقتی مانند طرح زوج‌وفرد هیچ تأثیری در کاهش آلودگی نداشته باشد. وی، انتقال و جذب نیرو در سازمان‌ها را یکی از علت‌های افزایش مهاجرت و به‌تبع آن افزایش آلودگی خواند و افزود: هنگامی که دو دانشگاه مادر تخصصی در تهران ایجاد و تقویت شود، به تبع توسعه دانشگاه‌ها نیروی انسانی به سمت کلانشهر کشیده می‌شود.این نماینده مجلس هشتم، افزایش آلودگی تهران را از تبعات توسعه ناهماهنگ در کشور خواند و بیان کرد: آلودگی و هر مشکل دیگری که در شهر تهران رخ دهد از تبعات بی‌عدالتی و رشد غیرعادلانه در کشور است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم، با بیان این که هم‌اکنون کیفیت خودروهای تولیدی و بنزین استفاده شده در کشور پایین است، یاد‌آور شد: کیفیت خودرو و بنزین از عوامل میزان آلایندگی هر شهر است، که متأسفانه کشور ما به‌ویژه تهران در این موضوع بسیار ضعف دارد.پزشکیان، با انتقاد از مسئولان به‌علت حاشیه‌سازی و اجرایی نکردن سیاست‌های کلان در شهر تهران، بیان کرد: مسئولان کشور نمی‌خواهند واقعیت‌های جامعه را ببینند، از این‌رو تنها به اجرای طرح‌های نامناسب و زائد فکر می‌کنند. سال 90 ناسالم‌ترین سال از سال 78 تاکنون بوده است و البته از ابتدای امسال تاکنون دو روز پایتخت هوای پاک، 105 روز سالم، 156 روز ناسالم و سه روز بسیار ناسالم داشته است، این در حالی است که بر اساس آمارها در سال گذشته 14 روز هوای پایتخت در شرایط پاک، 247 روز سالم، 103 روز ناسالم و یک روز بسیارناسالم بوده است.
منبع: خانه ملت

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

    مسعود پزشکیان در پاسخ به سؤالی درباره برخی اظهارنظرها برای تحریم انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان، گفت: ممکن است من خیلی حرف‌ها برای گفتن داشته‌باشم اما دلیلی برای قهر با انقلاب اسلامی نیست. با انقلاب قهر نکرده و نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای همه دلسوزان انقلاب است، افزود: انقلاب برای ماست و کسی که با انقلاب قهر کند، دلسوز نیست. مگر می‌شود کسی که خود را دلسوز انقلاب می‌‌داند و انقلاب را برای خودش می‌داند با تحریم انتخابات با انقلاب قهر کند. نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: چه‌کسی گفته که انتخابات را تحریم کنید؟، بحث تحریم انتخابات مطرح نیست. ما انقلاب و کشورمان را دوست داریم و بر همین اساس نیز عمل خواهیم کرد.

منبع: فارس

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی