سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

داود احمدینژاد، نقش محمود دوم را بعهده ندارد!؟

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

   داود احمدی نژاد خطاب به خبرنگاران : اگر می‌خواهید در این لباس خدمت کنید و الگوی شما حضرت زینب کبری(س) است همه تلاش، ذکاوت و همت شما باید به‌گونه‌ای باشد که هیچکس نتواند به خبر شما خدشه وارد کند و صداقت و سلامت کامل، مشی تمام مجموعه‌های خبرگزاری و خبرنگاران باشد.
*اینگونه شد که رفتم!
  اصلاً استعفایی در بین نیست. به من گفتند در مقابل جریان انحرافی نایست و اگر غیر از این باشد، نمی‌توانیم تو را تحمل کنیم. من هم پاسخ دادم که من نه هیچوقت سجده بر شیطان کرده‌ام و نه هیچگاه خود را تحمیل کرده‌ام. اطاعت پذیری من از ولایت است. لذا به ما گفتند: "برو" و من هم اعلام کردم که باید رسماً اعلام کنید تا بروم و آنها هم دو نامه نوشتند که اینجا را ترک کن.
   پس از ما، کسانی آمده‌اند که سوابقشان در وزارت خارجه و شهر ارومیه هست. البته من قصد ندارم راجع به فعالیت‌های بازرسی اظهار نظری بکنم اما می‌توان این را گفت که فعالیت‌های برخی نهادها در مجموع تحت تأثیر جریان انحرافی است که خود در رأس همه تخلفات هستند.
*من یک سربازم
وی در مورد شایعه طرح ترور خود توسط رژیم صهیونیستی نیز گفت:
ما سربازیم و سرباز هم به خود توجه نمی‌کند. ما در انقلاب اسلامی با ولایت فقیه که همان ولایت رسول‌الله(ص) است پیمان بسته‌ایم که در مسیر آرمان الهی باشیم و خواهیم بود.
 انسان باید احساس سربازی در رکاب ولایت داشته باشد. و البته اینجا رابطه پدر و فرزندی نیست. بلکه رابطه مراد و مرشدی است. او فرمانده و ما سربازیم.

*
با جریان انحرافی، "جامعه" برخورد کرده است
   احمدی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد چرایی سکوت لیدرهای جریان انحرافی در ماه‌های اخیر با بیان اینکه جریان انحرافی به دنبال جریان‌های منحرف گذشته است، تأکید کرد: این فراز و نشیب‌هایی که در اعمال آنها هست به دلیل برخوردیست که از سوی جامعه با آنها می‌گیرد. البته این بدان معنا نیست که این جریان از مسیر خود که مسیر شیطان است دست برداشته بلکه به شرایط محیط نگاه می‌کند و تقلا می‌کند تا با توجه به آنها حرکت کند. ضمن اینکه این رفتارهای آنها بیشتر شبیه به یک قایم باشک بازی است که برای فریب ما صورت می‌گیرد.
 رفتارهای آنها دقیقا مطابق با رفتارهای دنیای استکبار و برای ضربه زدن به ملت ایران است و ما نباید فریب این خیمه شب بازی‌ها را بخوریم.
*چرا گفتم می‌خواهند وارد فاز نظامی شوند
   برادر رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه جریان انحرافی حلقه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره‌ای را جدا از حلقه‌های اصلی و رسمی نظام درست کرده‌اند، گفت: آنها بسیاری از ساختارها را به حساب خود شکسته‌اند ضمن آنکه رفتارها و حرکت‌های نامیمون، منحرفانه و شیطانی هم داشته‌اند که معنای آنها ادامه‌دار بودن حرکات آنهاست. در واقع باید به پاسخ این سؤال فکر کرد که رفتار جریانی که بر خلاف میل ملت مسلمان ایران به راحتی از مستکبرین و دشمنان ملت ایران تکریم می‌کند چه مفهومی دارد؟
*نظر برادر رئیس جمهور در مورد وقایع روزنامه ایران
   امام(ره) و مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند که نظام نباید تضعیف شود و این حرف‌ آنها به این معناست که قوه قضائیه، قوه مجریه، مجلس شورای اسلامی و سایر ساختارها نباید تضعیف شوند. حال اگر کسی در مقابل دستور این نهادها ایستاد و آنها را تضعیف کرد، معنای حرکت او چیست؟
    آقایان به راحتی در مقابل قوه قضائیه می‌ایستند. این کار چه مفهومی دارد؟ قوه قضائیه تضمین کننده سلامت جامعه است و جایگاه قانونی دارد. همه هم ملزم هستند که به او پاسخگو باشند. حال اگر برخی از خود مایی که دارای سمت‌های قانونی هستیم در مقابل قوه قضائیه بایستیم پس تکلیف خاطیان دیگر چه باید باشد...؟!
*و اصلاح‌طلبان
   رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری به وضعیت اصلاح‌طلبان نیز اشاره کرد و گفت:
جنگ میان حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود. منتها لباس و شگرد دشمن در هر مقطعی تغییر می‌کند. مثل وقتی که در لباس اصلاحات به میدان آمد و نتیجه کار خود را نیز در فتنه نشان داد.
   البته جریانات دیگری هم بودند که اعتقاداتشان را با تهاجم سیاسی و فرهنگی علیه نظام همراه می‌کردند و البته در ادامه به فاز نظامی هم متوسل شدند زیرا از اول انقلاب هیچگاه نظام ولایت فقیه را برنمی‌تافتند. جریاناتی مثل نهضت آزادی، جنبش مسلمانان مبارز، فرقان، اصلاح طلبان و ... که البته عناوین و شعارهایشان فریبنده بود اما هیچگاه ولایت پذیر نبودند.
*اگر ضد فساد هستیم به روند رسیدگی به پرونده‌های فساد کمک کنیم
   احمدی نژاد در ادامه به ماجرای رسوایی بانکی و تلاش قوه قضائیه برای به سرانجام رساندن این پرونده اشاره کرد و گفت: عده‌ای در این قضیه مطرح می‌کنند که چرا مصلحت...؟!
در پاسخ به آنها باید گفت در ماجرای سران فتنه و پس از آنکه مردم حماسه بزرگ 9 دی را خلق و قبل از قوه قضائیه برای آنها کیفرخواست صادر کردند چون توجه افکار عمومی دنیا به سمت این حماسه بزرگ معطوف بود؛ اگر قوه قضائیه چند مهره سوخته فتنه را دستگیر می‌کرد این افکار عمومی به سمت دیگری منحرف می‌شد که این خسارت بود و لذا مقام ولایت و سیستم قضایی این مصلحت را تشخیص دادند که افکار عمومی معطوف به حماسه 9 دی بماند.
    اگر ما ضد مفاسد هستیم و اعلام هم می‌کنیم که هیچ همکاری با مفسدین نداریم باید به روند رسیدگی کمک کنیم و مقابلش نایستیم. اگر ما تکلیف‌پذیر هستیم، تکلیف این است که با سیستم قضایی همراه باشیم.
*این کدام اسلام است که رژیم صهیونیستی را خوب می‌داند؟
   داود احمدی نژاد همچنین در قسمت پایانی حرف‌های خود نیز با بیان اینکه حرف‌هایی از قبیل اینکه "خودی و غیر خودی نداریم"، "ایران برای ایرانیان"، "مکتب ایرانی" و... انحرافی هستند،  خداوند متعال در قرآن کریم انسان‌ها را به دو بخش تقسیم فرموده و به حزب‌الله و حزب‌الشیطان اشاره کرده است. آنوقت ما چطور می‌توانیم این حرفها را بزنیم...؟! چطور می‌گوییم که آمریکا خوب است در حالی که این آمریکاییست که جنایت‌های فراوانی را در ژاپن، ویتنام، عراق و افغانستان رقم زده است.
    ما چطور اسرائیل را خوب می‌دانیم و در عین حال معتقدیم که فهم ما از اسلام صحیح است؟ این کدام اسلام است؟ چرا با شفافیت با مردم صحبت نمی‌کنیم؟ چرا نمی‌گوییم که اساس این نظام ولایی را قبول نداریم؟ آیا فکر کرده‌اید که با دورنگی و نفاق می‌توانید در مجموعه نظام به حرکت خود ادامه دهید؟ آ
 متن کامل


 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

     رییسه عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید براینکه افراد منتسب به جریان انحرافی به دنبال منحرف کردن مسیر رسیدگی به پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی هستند، از عملکرد دادستان و قوه قضائیه در این رابطه دفاع کرد.
«نادر قاضی‌پور» درباره سخنان مشاور رییس جمهور درخصوص عملکرد قوه قضائیه و دادستان کل کشور، گفت: قوه قضائیه در موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی عملکرد روشن و قابل توجهی داشته است و به عنوان نهاد احیا کننده حقوق از دست رفته مردم تا به امروز تلاش‌های زیادی کرده و مجلس قویا از ریاست این قوه و دادستانی کل کشور حمایت می‌کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این جوسازی‌ها و اقدامات تنها برای منحرف کردن مسیر رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی است، خصوصا اینکه دست داشتن برخی چهره‌ها و سرکرده‌های جریان انحرافی در پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی تا حدودی روشن شده است، قوه قضائیه و دادستانی باید هوشیار باشند و اجازه چنین اقدامات انحرافی را به این افراد خاص ندهند.
نماینده ارومیه در مجلس در واکنش به اتفاقات روزنامه ایران و مقاومت مدیر مسئول این روزنامه در برابر حکم توقیف دادستانی گفت: سوال من این است که روزنامه ایران متعلق به کل نظام است یا دو سه بچه و فرد خاص؟ این روزنامه باید در خدمت همه مسئولان اجرایی کشور باشد و اقدامات انجام شده در دولت و سایر قوا را به مردم منعکس کند.
وی با تاکید براینکه روزنامه ایران ارث و میراث چند فرد خاص نیست، تاکید کرد: این روزنامه از بیت المال استفاده می‌کند و باید محلی برای انعکاس اقدامات همه مسئولان نظام باشد نه اغراض جناحی و سیاسی گروهی خاص که انحراف آن‌ها محرز شده است.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از ورود رییس جمهور به اتفاقات دیروز روزنامه ایران نیز به شدت انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: رییس جمهور با ورود به اینگونه مسائل و حمایت از افراد وابسته به جریان انحرافی جایگاه خود را در بین مردم و مسئولان نظام پایین می‌آورند و باید هرچه سریع‌تر خط خود از این افراد را جدا کنند.
منبع: فردا
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی