سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

در دولت، کارها سلیقه-ای انجام میشود!؟

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

     آزمایش برنج‌های وارداتی درباره وجود فلزات سنگین اجباری شده است، اما متاسفانه در دولت کارها سلیقه‌ای اجرا می‌شود و آنها هر قسمتی از قانون را دوست داشته باشند اجرا می‌کنند و هر کدام را که نخواهند دور می‌زنند.
وی افزود: سازمان استاندارد قبلاً زیر نظر وزیر صنایع و معادن بود اما در حال حاضر تحت نظر ریاست جمهوری است
و رئیس جمهوری هم که به مجلس جواب نمی‌دهد.
شهریاری ادامه داد:
متاسفانه قلیان توسط دولت در قهوه‌خانه‌ها آزاد شد، که معنی آن این است دولت علناً سلامت مردم را به بازی گرفته است و وضعیت برنج‌های آلوده هم به همین ترتیب است.
   رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برنج‌های آلوده را در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان قرار می‌دهیم، گفت: این اتفاق قبلاً هم افتاده بود و
سازمان ملی استاندارد با حضور در کمیسیون بهداشت به طرح موضوع آلودگی برنج‌های وارداتی پرداخت ولی پس از آن لابی‌های پشت پرده فشار آوردند و پس از 72 ساعت خود موسسه استاندارد گفت که اشتباه شده است.
 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

    دویچه‌وله نوشت: رییس پلیس تهران چندی پیش ادعا کرده بود، «در تهران فقط 100 زن خیابانی وجود دارد.»
   سعید مدنی جامعه‌شناس می‌گوید میزان تحصیلات روسپیان تازه نسبت به گذشته بالا رفته است.
   تازه‌ترین آمار و تحقیقات صورت گرفته درباره روسپیان حاکی از آن است که میانگین ورود دختران به بازار کارگری جنسی به‌شدت کاهش پیدا کرده و به کمتر از 14 و 15 سال رسیده است.
   به گفته سعید مدنی جامعه‌شناس؛ این آمار که در مجله اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شده نشان می‌دهد،
در سال 47 میانگین سن زنان کارگر جنسی 30 سال اما در سال‌های اخیر میانگین سنی ورود زنان به بازار کارگری جنسی به کمتر از 14 و 15 سال رسیده است.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی