سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

دستبردهایی که صندوقهای صدقات را هم چپاول میکنند ...

برای مرجع متن روی عنوان کلیک کنید

   یک عضو جبهه پایداری یک تحلیل سیاسی مبنی بر این که جریان جبهه پایداری وابسته به دولت محمود احمدی‌نژاد است را تحلیلی دانست که بی‌خردان آن را ارائه می‌کنند. سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار پارلمانی ایلنا، مبنی بر این که تحلیلی وجود دارد که جبهه پایداری تنها به ظاهر خود را مخالف دولت نشان می‌دهد و در اصل با دولت است، گفت: ما که مخالف دولت نیستیم؛ دولت مورد تأیید آقاست و ایشان فرمودند از مشروطه تا حالا چنین دولتی نبوده است.
‌ شما نگاه کنید اعضای مؤسس جبهه پایداری را؛ آقای محصولی و آقای باقری لنکرانی، این‌ها به چه عنوان از دولت کنار رفتند؟
این عضو جبهه پایداری در ادامه در پاسخ به این سؤال که
برخی می‌گویند این جریان‌ها و از جمله کنارگذاشته شدن امثال آقایان باقری‌لنکرانی و محصولی از مدت‌ها قبل در خود دولت برنامه‌ریزی شده بود تا جریانی به ظاهر مخالف دولت را در انتخابات تشکیل دهند ولی در اصل می خواهند سیاست‌های دولت را پیش ببرند، گفت:
این تحلیل‌هایی است که گاو می‌کند، بروید این را بنویسید.
 وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که چرا جبهه پایداری همچنان بر خروج نمایندگان قالیباف و لاریجانی از جبهه متحد اصولگرایی اصرار می کند، گفت:
ما تعارف با کسی نداریم و البته اسم کسی را نمی گوییم، بلکه می‌گوییم کسانی که مرزهای مشخصی را با جریان فتنه و انحرافی نداشتند، نمی‌توانند و نباید در محوریت قرار بگیرند؛ ما این سخنان را می‌گوییم و مرجع هم ضمیر خودش را پیدا می‌کند.
 آیا اعضای جبهه پایداری به جلسات جبهه متحد اصول‌گرایی دعوت شده‌اند اما نرفته‌اند؟ گفت: نه، تا کنون دعوتی از ما نشده است.
وی درمورد اینکه در صورت جدایی جبهه پایداری از جبهه متحد اصول‌گرایی، آیا جبهه پایداری در انتخابات لیست جداگانه می‌دهد؟ گفت: جبهه پایداری که در انتخابات مجلس شرکت می‌کند، اما
بحث جبهه پایداری فقط انتخابات مجلس نهم نیست، چون بحث ما مقطعی نیست؛ جبهه
پایداری می‌خواهد نشان دهد که گفتمان انقلاب و امام هنوز در جامعه زنده است و باید کماکان نقش خود را در جامعه ایفا کند.
 

برای مرجع متن روی عنوان کلیک کنید


80 درصد صندوق‌های صدقات که هنوز مکانیزه نشده‌اند مورد دستبرد متکدیان و معتادین قرار می‌گیرند؛ چرا که این قشر از جامعه خود را مستحق‌تر از یتیمان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌دانند!
در مسیر ناهنجاری‌های اجتماعی، صندوق‌های صدقات نیز از دستبرد متکدیان و معتادین مصون نبوده و با شگردهای مختلف چپاول می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، 80 درصد صندوق‌های صدقات که هنوز مکانیزه نشده‌اند مورد دستبرد متکدیان و معتادین قرار می‌گیرند؛ چرا که این قشر از جامعه خود را مستحق‌تر از یتیمان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌دانند.
خبر دستبرد صندوق صدقات دیرتر از مردم کوچه و بازار به گوش مسئولان کمیته امداد رسید،
بنابراین تصمیم بر این شد که صندوق‌های صدقات شهری تا پایان امسال ایمن شده و از صندوق صرف بودن به صندوق مکانیزه تبدیل شود.
   سعید ستاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایمن سازی صندوق های صدقات موجود در سطح شهر برای حفاظت از دستبرد معتادان و متکدیان خبر داده
و گفته است که مردم با اطمینان خاطر بیشتری صدقات خود را به صندوق‌ها بریزند.
 ستاری با بیان اینکه صندق هایی که با روش تخلیه مکانیزه کار می کند، به هیچ وجه قابل دستبرد نیستند، افزود: این صندوق ها به گونه ای طراحی شده که با هیچ وسیله ای نمی توان به آنها آسیب وارد کرده و یا دستبرد زد.
   گفته می‌شود که متکدیان و معتادین که از روش‌های متداول برای پول درآوردن از صندوق خسته شده‌اند، به فکر دستگاه‌های برش افتاده‌اند تا در چشم بر هم زدنی همه محتویات صندوق‌ها را صاحب شوند و بی‌خیال از عدم اعتماد مردم به هیچ صندوق صدقاتی، تنها به فکر خوشگذرانی یک وعده خویش در خرابه‌های شهر باشند.
   در سطح شهر تهران حدود 40 هزار صندوق صدقات وجود دارد که تا امروز 20 درصد از صندق های صدقات موجود در سطح معابر شهر تهران ایمن سازی شده است و بیشتر از 30 هزار صندوق هنوز در دستبرد معتادین و متکدیان هستند.
   البته ستاری که هیچ جوری نمی‌تواند از دستبرد معتادین شب‌زنده‌دار به صندوق‌های صدقاتشان بی‌خیال باشد، در پایان از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواسته است که نسبت به دستبرد معتادان و متکدیان به صندوق های صدقات حساس باشند و با سارقان صندوق های صدقات قاطعانه برخورد کنند.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی