سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

افراد بسیاری به ما گفتند که مجلس میخواهد این موضوع را سَمبَل کند

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

  یکبار دیگر هم احمدی-نژاد برای رد گم کردن وَ خود را پاک وُ مبرا معرفی کردن ، تمام تقصیرات ناشی از مشکلات جوانان وَ عدم رشد ترقی آنها را به گردن دیگران انداخت ؛ دیگرانی که او به تقلید از هجو-نامه-ی "اخراجی-ها" ، به آنها لقب «حاجی گرینف» داده است. هیچکس منکر چوب لای چرخ گذاشتن این جماعت نیست ، همانطور که کسی نمی-تواند بگوید که اینها مدیران وَ کارگزاران این دولت نیستند . این نوع موضع-گیری دقیقا مثل دفاعیات احمدی-نژاد در قبال رویداد یکی از بزرگترین اختلاس-های جهان ، در "شبکه-ی دو سیما" وَ موارد دیگری است که حضرتشان بارها منکر رفتار وُ گفتار خود وَ اصحابشان شده-اند! ...

 «عـبـــد عـا صـی»

دکترمحمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، در مراسم معارفه یکی از مسئولان دولت از ایجاد برخی موانع بر سر راه جوانان انتقاد کرد و گفت: برخی در این کشور حاجی گرینوف هستند و به همه چیز جوانان گیر می دهند.?دکتر احمدی نژاد از عملکرد افرادی که "حاجی گرینوف" نامید انتقاد کرد و خواستار بوجود آمدن آزادی عملی بیشتری برای جوانان در کشور شد. وی البته از کسانی که حاجی گرینوف لقب داد، اسمی نبرد. رئیس جمهور در ادامه سخنان تصریح کرد: جوانان ایرانی نشان دادند اگر دستشان را باز بگذاریم کارهای بسیار بزرگی را انجام می دهند. ?
حاج صالح یکی از شخصیت های اصلی فیلم "اخراجی"ها بود که بواسطه سخت گیری بیش از اندازه به چند لات شوخ طبع به حاجی گرینوف معروف شد.
 

 

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

 یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از عدم رای‌گیری برای گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص « شکایت نمایندگان از رییس‌جمهور» انتقاد کرد. سیدفاضل موسوی در تذکری مستند به مواد 17 و 213 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: «پنجم اسفندماه سال گذشته 12 نماینده درخواست رسیدگی به تخلفات رییس‌جمهور از قوانین را ارائه کردند و با وجود این‌که قانون 10 روز زمان برای بررسی این موضوع تعیین کرده؛ 210 روز از آن گذشت و نهایتا هنوز هم هیچ اقدام قابل تامل و درستی از هیات رییسه مشاهده نمی‌شود».
وی با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 در این زمینه در صحن علنی مجلس گفت:
ای کاش این گزارش قرائت نمی‌شد،
چرا که در قرائت آن دو تخلف مشهود بود؛ اول آن‌که آنچه بین نمایندگان توزیع شد با آنچه قرائت شد متفاوت بود و دیگر این‌که در این گزارش چهار مورد شکایت وجود داشت که باید برای هر کدام جداگانه رای‌گیری می‌شد که این اتفاق نیفتاد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به سوگند نمایندگان برای رعایت قانون تصریح کرد: این در شأن مجلس نیست که 210 روز از یک موضوع گذشته باشد و ما بخواهیم وارد مقولات دیگر شویم، لطفا این موضوع را جدی‌تر بگیرید، چرا که در این روزها
افرادی بسیاری به ما گفتند که مجلس می‌خواهد این موضوع را سمبل کند.
علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت:
واقعا این‌طور نیست و مرام مجلس هم این نبوده که از این مسائل سهل‌انگاری بگذرد؛ اما این‌که کمیسیون اصل 90 باید به موقع گزارش را ارائه می‌کرد درست است. ما در هیات رییسه نیز این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم که مشخص شود چطور این گزارش رای‌گیری شود و قرار است ترتیبی بدهند که مطابق عرف آیین‌نامه آن را به رای بگذاریم لذا این موضوع در هیات رییسه پیگیری می‌شود. گفتنی است ریاست جلسه ای که در آن طرح شکایت از رییس جمهوری قرائت شد، بر عهده باهنر بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی