سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

مجلس گرفتار مشکلات بسیاری با قوه مجریه است

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

رسانه های عربی از خریداری یک خانه توسط مسعود بارزانی در ویرجینیای شمالی کشور آمریکا خبر دادند. پول این خانه از محل اعتبارات منطقه کردستان عراق تامین شده است. به گزارش ایران دیپلماتیک، قیمت این خانه 10 میلیون دلار است. مسعود بارزانی با انتقادات شدیدی در زمینه افزایش فساد اداری در منطقه کردستان روبرو است و وی در این باره وعده پیگیری داده است. حال مشخص نیست که واکنش افکار عمومی به ولخرجی های بارزانی آن هم از محل اعتبارات منطقه کردستان چه خواهد بود. مسعود بارزانی در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای نزدیکی به اسرائیل و بازکردن پای صهیونیست ها در مناطق مرزی ایران انجام داده است. تصاویر ولخرجی های وی از بودجه منطقه کردستان دیدنی است.
 

 مجلس گرفتار مشکلات بسیاری با قوه مجریه است

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

نماینده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: «معلوم نیست آقای رییس جمهور بر اساس کدام محاسبات و منابع اقتصادی این آمار ها را می دهند.»
 «اختلاف آمار‌های رییس جمهور با آمارهای رسمی تفاوت فاحش دارد و من نمی‌دانم ایشان بر اساس کدام منبع این آمار را داده‌اند. من نمی‌دانم بر اساس کدامین منبع و محاسبات اقتصادی گفته‌اند که تنها شش درصد افزایش قمیت داشته‌ایم.»
 «واقعیات و شاخص‌های اقتصادی ما بالاخص در زمینه تورم روندی به شدت صعودی در پیش داشته اند و نسبت به دوزاده ماه گذشته اصلا با این آماری که ایشان گفته‌اند مطابقت ندارد.»
 
«مرکز آمار ایران گزارش داده است که محروم‌ترین استان کشور یعنی استان سیستان و بلوچستان، تورم‌اش بالای بیست و دو درصد است. این را من نمی‌گویم، این آماری است که خود دولت می‌دهد.»
 
 نورا در خصوص اقدامات دولت در زمینه اشتغال‌زایی در استان سیستتان و بلوچسان، گفت: «به هیچ وجه در این استان در راستای ایجاد اشتغال‌ مولد کاری انجام نشده است. کسی یک میلیون تومان وام گرفته تا چرخ خیاطی بخرد که این هم شغل حساب شده است، این ها از نظر علمی شغل محسوب نمی‌شود.»
نماینده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: «من سایت‌های شغلی را نگاه کرده‌ام واقعا کسی که آمده است و برای خرید چرخ خیاطی وام گرفته است را شغل حساب کرده‌اند.
 « آمارهایی که آقای احمدی‌نژاد در زمینه اشتغال می‌دهند با آنچه در جامعه می‌بینم، سازگار نیست. من فکر می‌کنم اطلاعات یک جانبه نگرانه‌ای به شخص آقای رییس جمهور می‌دهند و شاید اطلاعات واقعی ارسال نمی‌شود و برخی از مسئولین این اظهارات غلو آمیز را به ایشان می‌دهند که ما شاهدیم این آمار‌ها هم از زبان رییس جمهور گفته می‌شود.»
 ما معتقدیم که برعکس، دولت دخالت بیش از اندازه‌ای در بانک‌ها دارد و این دقیقا عکس آن چیزی است که ایشان مطرح کرده‌اند.اشکالی که در بعد از انقلاب همه کار‌شناسان بیان کرده‌اند این بوده است که نظام بانک داری در معرض دخالت‌های بی‌حد و حصر دولت‌ها است.»

          متن کامل

          تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی