سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

اظهارات دو عضو مجلس خبرگان علیه آیت?الله دستغیب

اظهارات دو عضو مجلس خبرگان علیه آیت?الله دستغیب

برای مرجع خبر روی عنوان کلیک کنید

   صبح امروز خبر استعفای آیت الله علی-محمد دستغیب به نقل از برخی رسانه های ضد انقلاب منتشر شد. خبری که تاکنون از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده است. دیگر اعضای مجلس خبرگان رهبری هم این خبر را تایید نکرده اند.
آیت الله عبدالله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه
"علی محمد دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان ندارد"،
به وی هشدار داد که مواظب باشد با طناب فتنه‌گران در چاه بدعاقبتی سقوط نکند. وی در خصوص استعفای علی‌محمد دستغیب، به فارس گفت: آقای علی‌محمد دستغیب با مواضعی که در جریان فتنه همسو با دشمنان اسلام و معاندان نظام گرفت، جایگاه و موقعیت خود را به عنوان نماینده مجلس خبرگان در میان اعضا از دست داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان رهبری ندارد، تصریح کرد: هشدار و تذکرهای جدی به وی داده شد و در چارچوب آیین‌نامه مجموعه‌ متنابهی از اعضا طرح عزل وی را مطرح کردند و در کمیسیون تحقیق نیز نسبت به عزل وی تأکید و تأیید شد.
اما به دلیل رأفت و سعه‌ صدر مقام معظم رهبری و پیشنهاد ایشان اعضا تصمیم گرفتند که این مسئله را در دستور کار قرار ندهند.
همچنین آیت الله حسینی شاهرودی با اینکه مجلس خبرگان رهبری هیچ ارزش و اهمیتی به اتهامات آقای دستغبب قائل نیست، گفت:
آقای دستغیب باید از اینکه جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی وی و مواضعش را تحمل می‌کنند، خوشحال باشد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه علی‌محمد دستغیب به آیت‌الله مهدوی‌کنی و تکرار اتهامات وی به نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت:
متاسفانه در حالی شاهد اتهام‌زنی‌های بی‌ارزش آقای دستغیب به نظام جمهوری اسلامی هستیم که ایشان در 2 اجلاس اخیر خبرگان شرکت نکرده است.

 

دولت از پاسخ به مطالبات مردم می ترسد،

 دق دلش را سر صنایع خالی می کند

برای مرجع خبر روی عنوان کلیک کنید

   رئیس انجمن صنایع غذایی مازندان به شدت از سیاستهای دولت درباره صنعت لبنیات انتقاد کرد و خوستار پاسخگوی مسئولان شدرئیس انجمن صنایع غذایی مازندران در همایش صنعت لبنیات کشور که امروز در ساری برگزار شد گفت: "دولت پشت اعداد و ارقام غیر واقعی مخفی شده و می ترسد به مطالبات مردم جواب گوید، بعد هم دق دلش را سر صنایع خالی می کند و می گوید شما ضرر بدهید."

به گفته دکتر اسماعیل خاتمی مقدم، در حال حاضر،
با حذف یارانه صنعت شیر، ناگهان، فشارهای اقتصادی به واحدهای تولیدی لبنیات وارد شده و بسیاری از آنها در معرض ورشکستگی قرار گرفته اند.

به گفته این فعال اقتصادی،
"شیر مدرسه" به عنوان یکی از شاخصهای توزیع لبنیات در سطح جامعه، توسط دولت چنان نابود شده است که دیگر از آن خبری نیست.

خاتمی مقدم در ادامه افزود: "به طور مثال
در همین همایش از وزارتهای بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی و صنایع و معادن و تجارت دعوت کردیم تا حرف تولیدکنندگان صنایع لبنیات را بشنوند،
ولی مسئولان آنها، خود را پشت امضاهایشان مخفی کرده اند و می ترسند به مردم جواب بدهند."

این مسئول صنعت غذا در ادامه سخنانش افزود:
"شرایطی ایجاد شده که سلامت جامعه به خطر افتاده، اقتصاد بخش قابل توجهی از صنایع لبنیات با مشکل مواجه شده ولی کسی احساس ناراحتی نمی کند. چرا فکر می کنید مردم و صاحبان صنایع، متوجه نمی شوند در حق آنها ظلم می شود."

وی در قسمت دیگری از سخنانش گفت: "
هنوز تولید کنندگان شیر، به خاطر فروش شیر خود در سال گذشته، 200 میلیارد تومان از دولت طلبکارند، ولی دولت به دلایل مختلف نمی خواهد یا نمی تواند پول آنها را بپردازد. چون پولها جایی می رود که محل صحبت ما نیست.
از طرف دیگر 30 درصد از درآمد یارانه ها باید به صنایع اختصاص می یافت، ولی دولت نه تنها پولی نپرداخت، بلکه با چانه زنی روی قیمت مواد لبنی، به صنایع توهین کرد.
"

وی در ادامه از قطع یارانه شیر انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی دولت در این زمینه شد.

 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی