سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

سانسور و سرکوب تا ابد که جواب نمی دهد

 سانسور و سرکوب تا ابد که جواب نمی دهد

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

   سفیر اسبق کشورمان در لبنان و میهمان کافه خبر می گوید: حکومت سوریه نظامی تک حزبی است و 48 سال مبتنی بر یک حزب واحد به نام حزب بعث بوده و از همه بدتر آنکه 42 سال از این 48 سال، حکومت در دست یک خانواده بوده است. علوی ها که 10 تا 12 درصد جامعه را تشکیل می دهند و بر یک اکثریت گسترده حکومت می کنند که اکثریت قاطع آن سنی ها هستند. نقش علوی ها در حکومت خیلی گسترده است و قابل قیاس با بقیه طوایف نیست.
به گفته سبحانی
علوی ها در همه این چهار دهه و اندی با نهات خشونت و سیستم امنیتی با مردم برخورد کرده اند و کوهی از نارضایتی ناشی از این رفتار خشن، امنیتی و تحقیر آمیز را پشت سر خود برجای گذاشته اند.
سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
حکومت هایی که رو به دیکتاتوری می روند غالبا شکل نظامی به خود می گیرند و مهمترین وسیله آنها برای کنترل امور سرکوب و سانسو است.
او در ادامه توضیح داد که
دنیای امروز در یک اتاق شیشه ای عمل می کند و دیگر نمی توان مانند گذشته حوادث و اتفاقات را از نگاه افکار عمومی جهان مخفی داشت و به همین دلیل تیغ سانسور دیگر کارایی ندارد و زمانیکه کارآیی سانسور و سرکوب به اتمام رسید شرایط امکان استمرار برای حکومت دیگر وجود نخواهد داشت.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی