سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

 

 تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی