سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

لجبازی صاحبمنصبان باعث گرفتاری ملت میشود

 

 

اکرمی: صحبت‌های آیت‌الله جنتی مرا به شگفتی انداخت

سید رضا اکرمی ، نماینده مجلس : شورای نگهبان باید بر حسب قانون عمل کند، نه اینکه 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات داد و فریاد راه بیاندازد و این فضا را مخدوش کند، چرا که در شرایط فعلی نباید از تریبون مهمی مثل نماز جمعه تهران از ادبیات اختلاف‌افکنانه استفاده کرد.

 در حالی 6 ماه از سالی که به نام سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده است، می‌گذرد که نتوانستیم شاهد حرکت و جهش مناسب در حل مشکلات بیکاری، تورم و دیگر مسائل اقتصادی باشیم و این در حالی است که زمان به سرعت از دست می‌رود.

 دولت باید اظهارات قانونی و وعده‌های قابل تحقق به مردم داشته باشد، نه اینکه توقعی ایجاد کند که نتواند به آن پاسخ دهد و مثل وزیر کار بدون آمار صحیح اعلام نکند که در سال 90، بیش از 2500 فرصت شغلی می‌تواند ایجاد کند.

 طبق آمار و ارقامی که ارائه می‌شود مبلغی در حدود 600 میلیارد تومان از قبوض صادر شده برای مردم هنوز پرداخت نشده است و مجلس در این زمینه با نجابت با دولت برخورد کرده است.

 وی همچنین در مورد میزان تورم و افزایش 50 درصدی قیمت برخی کالاها در کشور، گفت: ارائه آمارهای غلط در کشور به اقتصاد ما ضربه می‌زند و باید در این زمینه حساسیت داشت و من از آقای بهمنی که نرخ تورم را بین 16 تا 17 درصد اعلام کرده است، درخواست می‌کنم خودشان به بازار مراجعه و از نزدیک مشاهده کنند که آیا قیمت تمام 360 کالای مصرفی مردم به اندازه 17 درصد رشد کرده است؟

 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 

لجبازی صاحب‌منصبان باعث گرفتاری ملت می‌شود

   رئیس دیوان عدالت اداری :

افرادی در جامعه با فلان مقام و جایگاه ، حرفی می‌زنند که درست نیست و در مواجهه با  تذکر دیگران  بر نادرستی این اظهارات مقاومت می‌کنند و نمی‌پذیرند. عواقب چنین رفتاری ؛ گرفتاری برای ملت و مملکت  در مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

 گاهی قضات فهم خود را مبنا قرار می‌دهند و متاسفانه ولو آنکه خلافش ثابت شود،‌ اصرار می‌ورزند که این اصرار، شخص را به مرحله لجبازی می‌رساند که اصلا جایز نیست.

 اینکه قول و عمل انسان، موافق حق و حقیقت نباشد و بر آن اصرار بورزد، لجبازی و عمل شیطان است. چنانکه می‌توان تبعات این درد را در جامعه که آتشی در زندگی فردی و اجتماعی افراد است، ‌ملاحظه کرد.

 اصرار بر حق به تعبیر قرآن پایداری، استقامت و استقرار است؛ مانند آنچه در انقلاب اسلامی ایران روی داد.

 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی