سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

پوزش واعظ مشهور از مردم : انقلابی که ما می خواستیم ، اینها نبود

پوزش واعظ مشهور از مردم: انقلابی که ما می خواستیم، اینها نبود

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

         شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پس از چند بار قسم خوردن گفت: مایی که شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو که انقلاب کنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم?، ?اما این وضعی که پیش اومده رو نمی خواستیم?. وی در میانه قرآن به سر گرفتن، با سوز و گداز خطاب به مردم اظهار کرد: ?مردم! ما رو ببخشید?؛ ?ما به شما وعده هایی دادیم که نشد. نمی خواستیم شما تو فشار باشید ...

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اشاره به برخی مشکلات و نابسامانی های موجود در کشور، از مردم عذرخواهی کرد. این واعظ مشهور که مراسم احیای وی یکی از شلوغترین برنامه های تهران است و در شبهای 19 و 21 رمضان از سیما پخش شد، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: مایی که شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو که انقلاب کنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم?، ?اما این وضعی که پیش اومده رو نمی خواستیم?.
 
 وی در برنامه قرآن به سر گرفتن، با سوز و گداز خطاب به مردم اظهار کرد: ?مردم! ما رو ببخشید?؛ ?ما به شما وعده هایی دادیم که نشد. نمی خواستیم شما تو فشار باشید نمی خواستیم گرونی باشه و ...?

 
 وی ?با بیان این که در برخی موارد انقلاب دست نامحرمان افتاده، حدود دو سه دقیقه از برخی مشکلات تبری می جست و از مردم طلب بخشش می کرد?. غیر از امام زمان نباید به کس دیگری امید داشته باشیم.
   گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان، یکی از مشهورترین خطبای کشور است که سالانه در نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور، برنامه های پرجمعیتی دارد و مردم با سخنان و نوای روضه ها و مناجات کمیل او آشنایند. وی در زمان جنگ نیز حضور زیادی در دوکوهه و جمع رزمندگان اسلام داشت و اکنون نیز یکی از سخنرانان ثابت برنامه عزاداری بیت رهبری است.

 

واکنش مجلس به اختلاس3هزار میلیاردی ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   وضعیت تأسف‌باری است که در سال گذشته تنها برای دو هزار میلیارد تومان اعتبار مترو، بین دولت، مجلس و شهرداری بحت و جدل مفصلی شد و حال فرد یا افرادی به راحتی خیلی بیشتر از این مبلغ را از بانکی اختلاس کرده است.
http://s1.picofile.com/file/6567186116/KKACA1SCGUACAO0K2N3CAPXJ9NWCA3L6M0FCAHJ82LNCAUJ6UIYCAG4HP7VCAOUA96ZCAEHC6F0CAE3RF0PCA5PXXY3CALF5HY4CAEO966LCAW2YS0ACA00JYT9CA5I6QPBCAGW75JBCANKHKR6.jpgپیرو افشاگری آینده درباره اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، نمایندگان مجلس به این موضوع واکنش نشان دادند.
"ارسلان فتحی‌پور" گفت: اختلاس سه‌هزار میلیارد تومان از بانک صادرات، خبر ناگوار و تأسف برانگیزی است.
 اختلاس چنین مبلغ بزرگی از یکی از بانک‌های کشور گویای دست‌های پشت پرده در این بانک و فراهم کردن مقدمات انجام چنین اختلاسی است.
 وضعیت تأسف‌باری است که در سال گذشته تنها
برای دو هزار میلیارد تومان اعتبار مترو، بین دولت، مجلس و شهرداری بحت و جدل مفصلی شد و حال فرد یا افرادی به راحتی خیلی بیشتر از این مبلغ را از بانکی اختلاس کرده است.
   با مبلغ اختلاس شده، دولت به راحتی می‌توانست برای یک میلیون نفر از جوانان بیکار کشور، شغل ایجاد کند، ولی این مبلغ به راحتی در جیب عده‌ای رفته است و دستگاه‌های نظارتی در این باره سکوت کرده‌اند.
فتحی‌پور تأکید کرد: مبلغ اختلاس شده، مبلغ اندک و ناچیزی نیست و این موضوع و دست‌های پشت پرده این اختلاس باید از سوی دستگاه‌های ناظر همچون سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه به‌طور جدی پیگیری شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس به‌زودی و در هفته‌های آینده بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهد و از مسئولان مربوط و بانک مرکزی برای توضیح چگونگی انجام این اختلاس توضیح می‌خواهد.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی