سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

مردم ما به کسانی که صاحبان قدرت معرفی میکنند رای نمیدهند؟! ...

سکوت 150 روزه-ی مسئولان مازندران

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

   در حالیکه که مهمترین خواسته مردم مازندران در دیدار با استاندار و دیگر مسئولان ارشد "اشتغال" بوده اما آنان همچنان به این خواسته بی توجه هستند.
   به گزارش دریانیوز، 150 روز از سال جهاد اقتصادی می گذرد که در آن قرار بود بیش از 100 هزار شغل برای جوانان مازنی ایجاد شود اما گویی اقدامی اساسی دراین باره صورت نگرفته است.
   اینک150 روز از سال 90 می گذرد اما مسئولان استان مازندران حتی یک عدد برای دلخوشی جوانان از تعداد ایجاد اشتغال در استان مازندران مطرح نکردند.
استاندار مازندران تنها به توجه به بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و نرخ بیکاری در سال 94 را پیش بینی کرد.
معاونین وی یا سکوت کرده اند و یا مطرح کرده اند که بیکاری در سال 92 به صفر خواهد رسید اما هیچ مسئولی تا این لحظه، از آمار اشتغال ایجاد شده سخن به میان نیاورده است. آنان حتی به خود زحمت دلایل عدم ارائه آمار اشتغال را نیز نداده اند.
البته به مسئولان بارها گفته شد برنامه عملیاتی برای این امر مهم نوشته شود و از نخبگان کمک خواسته شود اما گویی گوش مسئولی شنوای این مهم نبود.
شناسایی ظرفیتها نیز از نکاتی بود که به آن بی توجهی شد اما اینک مهمترین نکته تامل برانگیز برای اصحاب رسانه در مازندران، سکوت محض در این باره توسط مسئولان ارشد استانی استسکوت محض در این باره توسط مسئولان ارشد استانی است
که درباره هر چیزی سخن به میان می آورند به جز آمار ایجاد اشتغال در این چند ماه !

 

مردم ما به کسانی که صاحبان قدرت معرفی می‌کنند رای نمی‌دهند؟! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

  سهم خواهی یعنی صاحبان قدرت می گویند سهم ما در قدرت کجاست؟ به همین دلیل مدعی می شوند که فلان تعداد باید سهم داشته باشند. اما این موضوع خیلی در مملکت ما جایی ندارد و این نوع سهم خواهی ها به جایی نمی رسد این مردم هستند که باید رای بدهد مردم ما به خیلی از کسانی که صاحبان قدرت معرفی می‌کنند رای نمی دهند.
بادامچیان گفت: همه کسانی که افرادی برای ورود به انتخابات معرفی می کنند سهم خواه نیستند، عده ای معتقدند شایستگی ورود به عرصه انتخابات را دارند، عده ای هم بنا به وظیفه شرعی سیاسی وارد میدان می شوند، بنابراین نمی توان گفت هرکسی معرفی شد برای سهم خواهی آمده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون موتلفه مجلس شورای اسلامی
درخصوص رویکرد کمیته وحدت اصولگرایان نسبت به گرایشات سهم خواهانه تصریح کرد: کمیته 7+ 8 اصولگرایان عناصر پخته و متعهدی هستند و دنبال هوا وهوس های دنیوی نیستند و آخرتشان را به دنیای کسی نمی فروشند.
بادامچیان در پاسخ به این سئوال آیا از علت عدم شرکت اعضای معرفی شده جبهه پایداری به کمیته وحدت اصولگرایان با خبر است، گفت: بهتر است اعضای این جبهه این سئوال را پاسخ دهند اما آنچه من می دانم این گروه خواسته هایی دارند که رایزنی آنها هنوز به نتیجه خاصی نرسیده و مذاکره آنها با کمیته وحدت اصولگرایان همچنان ادامه دارد.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی