سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

بنده خدا : ای کاش من هم یک طلبه بودم ...

    نظر

 

بنده خدا : ای کاش من هم یک طلبه بودم ...

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی از برکناری رییس بیمارستان شهدای تجریش و برخورد با سایر متخلفان پرونده طلبه ناحی از منکر خبر داد. رئیس بیمارستان شهدای تجریش به دلیل اهمال‌کاری در پذیرش این طلبه برکنار شد و پرونده فردی که در ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باید تعدیل پذیرش این طلبه را انجام می داد برای رسیدگی به هیأت تخلفات فرستاده شده است. دکتر مرضیه وحید دستجردی با اعلام اینکه سرنوشت این پرونده با بررسی ریز مکالمات انجام شده و صحبت با تمام کسانی که در این کار دخیل بوده‌اند نهایی شده است، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده دو رزیدنت متخلف در بیمارستان طالقانی و شهدای تجریش نیز به محرومیت از تحصیل به مدت 6 ماه و یک سال محکوم شدند.
 

جلوگیری ازتکرارتجربه احمدی نژاد؟

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

این جبهه همانطور که در ابتدای گزارش به آن اشاره شد، با «حزب» تفاوت‌هایی دارد و موسسین آن هم بر این مسئله تاکید کرده‌اند. کارکردش نیز بیشتر در مواجهه با جریان اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی از حواریون محمود احمدی‌نژاد و برنامه‌ریزی جهت انتخابات مجلس نهم قلمداد می‌شود. سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مراسم مجمع عمومی این تشکل در تهران و روابط اعضای این تشکل با آیت‌الله هم از وابستگی این تشکل به آیت‌الله خبر می‌دهد. اغلب اعضای این تشکل از همفکران آیت‌الله هستند و مرتضی آقاتهرانی شاگرد آیت‌الله. روابط با آیت‌الله به گونه‌ای است که خبرنگار خبرگزاری مهر در حاشیه‌نویسی مراسم نوشته است: «پس از پایان سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی، صادق محصولی وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی و یکی از اعضای ارشد جبهه پایداری، دست آیت‌الله مصباح را بوسید و از حضور و سخنرانی او تشکر کرد.» اعضای این تشکل جدید را «افرادی از همکاران قبلی دولت نهم و دهم، برخی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس و برخی اعضای قرارگاه عمار» تشکیل می‌دهند که اعضای ارشد این مجموعه «روح‌الله حسینیان، مرتضی آقاتهرانی، غلامحسین الهام، صادق محصولی، باقر لنکرانی و علی‌اصغر زارعی» و دیگرانی همچون «حمید رسایی، مهدی کوچک‌زاده، کوثری و...» هستند.
شکل‌گیری دولت نهم و دهم اگرچه به نوعی میدان تبلور سیاسی تشکیلات آیت‌الله مصباح یزدی بود و برخی از فعالان این تشکیلات در جایگاه مقامات و صاحب‌منصبان دولتی قرار گرفتند اما از سوی دیگر رخ‌نمایی و عرضه برخی نظرات و برنامه‌ها از سوی اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی حواریون دیگر محمود احمدی‌نژاد، برنامه‌ها و دغدغه‌های آیت‌آلله را جامه عمل نپوشاند. اگرچه مواجهه در ابتدا با انتقاداتی نرم که از آنها به عنوان «خودانتقادی» یاد می‌کردند، شروع شد، ولی پایان آن به جدایی کامل انجامید.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی