سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

اشرافیگری مسئولان تاثیر منفی بر رفتار و کردار مردم میگذارد

    نظر

 

اینجا وُ این خبرها!!! ...

 حتما از شیوخ نفتخوار وُ خونخوار همسایه بودن! ...

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

 اشرافی‌گری مسئولان تاثیر منفی بر رفتار و کردار مردم می‌گذارد

وی با اشاره به آسیب‌های رفاه طلبی و اشرافی‌گری از سوی مسئولان و مقامات کشور، افزود:
درست نیست در یک جامعه قشری از مردم از مشکلات اولیه همچون فقدان خوراک و سرپناه رنج ببرند، ولی حاکمان آن به دنبال زندگی مرفه و
http://news.hekmatschool.com/Image/news/279/emam_04.jpgبی‌دغدغه باشند، این مسئله تاثیرات منفی بر رفتار و کردار مردم می‌گذارد و معنی ارزش‌ها در دید آنها عوض می‌شود.
رئیس هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس، اظهار کرد:
‌ ملتی که ارزش‌های آن با اشرافی‌گری و دوری از روحیه جهادی تعریف شد، دیگر آموزه‌های انبیاء را ملاک عمل قرار نمی‌دهد و از مسیر کمال، ‌ پیشرفت و توسعه دور می‌شود.
وی ادامه داد:
امام علی (ع) می‌فرمایند؛«برای هر امتی امامی است و مردم به امام خود اقتدا می‌کنند» یا در جایی دیگر فرمودند؛ «مردم به حاکمان بیشتر از پدران خود نگاه می‌کنند» یعنی اگر حاکمان به دنبال ثروت اندوزی رفتند جامعه نیز در آن مسیر قرار می‌گیرد.
 

بیمه بیکاری، شامل هر بیکاری نخواهد شد

((( معلومه! فقط اونایی که هم رابطه دارن، هم دکترای دانشگاه هاوائی ... )))

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

 این طرح شامل کسانی می‌شود که تخصص لازم و شرایط کافی برای استخدام را دارند اما درحال حاضر بیکار هستند و اینگونه نخواهد بود که هر بیکاری حقوق بگیرد. این طرح به دلیل برخی اشکالات در کمیسیون در حال بررسی است که اعضای کمیسیون در پی رفع آن هستند. طرح حمایت از بیکاران جویای کار در کمیسیون در حال اتمام و تصویب است و به‌زودی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی