سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

برای یک انتخابات برابر چه تدبیری کردهاید؟

    نظر

 

 

برای یک انتخابات برابر چه تدبیری کرده‌اید؟

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

 آنانی که 8 سال پیش با عنوان آبادگران آمدند و شعار آبادانی سر دادند به دلایل ناکامی‌هایشان‌، 4 سال بعدی را با نام رایحه خوش خدمت برگزیدند تا شاید مسیر ورودشان به مجلس هموارتر باشد و امروز که به عدم مقبولیت و https://salsa.democracyinaction.org/o/476/images/money%20table%20with%20Uncle%20Sam.jpgمحبوبیت خود آگاه شده‌اند، نام جبهه پایداری انقلاب را برگزیده و از تمام مجاری قانونی براحتی استفاده می‌کنند و از تمام امکانات برخودارند و هر لحظه اراده کنند صد‌ها حزب و گروه به ثبت می‌رسانند و با سخنرانی آقای حداد عادل و با ژست‌های سیاسی ویژه اقدام به برگزاری گنگره می‌کنند در صورتی‌که احزاب اصلاح‌طلب هنوز تایییدیه کنگره‌های قبلی را از وزارت محترم کشور دریافت نکرد‌ه‌اند.  حال سئوال من ازدوستان اصول‌گرا که برای مشارکت اصلاح‌طلبان از باب خواهش وارد شده‌اند این است؛ دوست گرامی ما خواهش شما را به فال نیک گرفته و استقبال می‌کنیم آما شما که در کرسی نایب رییس مجلس قرا دارید برای یک انتخابات برابر چه تدبیری کرده‌اید؟ چگونه می‌شود دسته‌ها و گروه‌های همفکر اصلاح‌طلب را سازماندهی و به صحنه سرنوشت‌شان کشاند؟ چگونه می‌شود نخبگان سیاسی را گرد هم آورد و برنامه کاندیداها را تعریف و به جامعه عرضه داشت؟
 

دفاع از علی مطهری دربرابر هیاهوسالاران

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

 روز چهارشنبه آقای علی مطهری نماینده دلسوز تهران از سر خیرخواهی و با لحنی متین، نقدهایی را متوجه سپاه پاسداران کرد نقدهایی که پاسخهایی منطقی و موجه داشت. چنانکه پاسخهای مطرح شده در نطق احمد توکلی که به دلیل بی توجهی رئیس مجلس به آئین نامه مجال ارائه نیافت و در رسانه ها منعکس شد، به شکل مستدل تمامی شبهات مذکور را رد می کرد. البته آقای مطهری در سخنان خود از سر بی توجهی، فرماندهان فداکار سپاه در دفاع مقدس را با ژنرالهای لائیک، فاسد و دنیاطلب ترکیه مقایسه کرده بود که این تشیبه، جفایی فاحش و بی انصافی بزرگی در حق سرداران غیور و شهادت طلب سپاه بود و قطعا آقای علی مطهری هم نیت بیان چنین تشبیه ناجوانمردانه ای را نداشته است.
هر چند تشبیه آقای مطهری نادرست بود و شبهه های ایشان پاسخ منطقی داشت،
اما این چه رفتار زشتی بود که از برخی نمایندگان سرزد و با شعار و جوسازی تلاش کردند صدای نماینده تهران را خفه کنند؟
این چه روحیه زشتی است که بدون توجه به خیرخواهی و استدلال گوینده، فضا را احساسی می‌کنند و هر نقد و مخالفتی را همراهی با آمریکا و ضد انقلاب عنوان می‌کنند؟

همه عزت سپاه برای این است که فداکارانه از «نظام مردمسالاری دینی» حراست می کند. کسی که با جوسازی و شعار تلاش می‌کند تا صدای نقد و نهی از منکر نماینده‌ای را ساکت کند، به «اصل نظام مردمسالاری دینی» ضربه می‌زند.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی