سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

علی مطهری : نوع برخوردی که با معترضان صورت گرفت، بحران را تشدید

 


علی مطهری نماینده تهران :

نوع برخوردی که با معترضان صورت گرفت، بحران را تشدید کرد

 

نماینده تهران خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات، ماجرا به این شکل بود که عده‌ای واقعا فکر می‌کردند که تقلب شده است. این طور فکر می‌کردند و کلکی هم در کار نبود. البته که تقلب نشده، اصلا فرض کنیم که رهبران این معترضین هم انسان‌های خائنی بودند و به آمریکا و اسرائیل وابسته بودند؛ ولی به هر حال حوادث به گونه‌ای رخ داد که بعضی از افراد، ظن به تقلب در انتخابات پیدا کردند.

وی همچنین با بیان اینکه «ما نباید این اعتراض را- از طرف مردمی که اکثریت قاطع آن‌ها نظام و ولایت فقیه را قبول دارند- به انقلاب تبدیل کنیم»، گفت: می‌بایست اجازه می‌دادیم حرف‌شان را بزنند و در مقابل پاسخ بشنوند تا آن هیجان فروکش کند و در نهایت با افراد آشوب‌طلب برخورد جدی می‌کردیم. من فکر می‌کنم این روش درست نبود که از همان اول فضا را بستند و اجازه ندادند که آن افراد حر‌فشان را بزنند و این اصلا اتفاق خوبی برای انقلاب ما نبود.

مطهری در واکنش به این که در حال حاضر کشور در آرامش است، شما هنوز ماجرا را حل شده نمی‌دانید؟، تصریح کرد: نه. خیلی‌ها قانع نشده‌اند. مهم‌ترین استدلال این افراد است این است که اگر هیچ اتفاقی نیافتاده -که به نظر من نیافتاده- چرا اجازه نمی‌دهید طرف مقابل حرفش را بزند. حال این حادثه گذشت، خوب است برای آینده عبرت باشد.

 

عنوان اصلی : از کجا می‌گویید در آخرین پیچ تاریخ هستیم؟

مـتـن کامل : http://farsiblog.mihanblog.com 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی