سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

یکی از روشهای مهم سلب اطمینان از مردم! ...

 

 

 

 

 یکی از روشهای مهم سلب اطمینان از مردم! ...

 

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خانه‌ملت افزود: بیش از سه سال است که بانک مرکزی آمار برخی از شاخص‌های مهم اقتصادی کشور را اعلام نکرده است.

نماینده اصفهان تصریح کرد: ناگفته ماندن برخی آمارها و اختلاف نظرهای چشمگیر در برخی دیگر، اطمینان عمومی به صحت آمار و ارقام اقتصادی را مختل کرده است.

این حامی سابق دولت، با بیان این‌که نبود آمارهای اطمینان بخش، امکان تجزیه و تحلیل ساختارها و سیاست‌های اقتصادی کشور را از بین می‌برد.

فولادگر با گفتن اینکه اعلام آمار برخی شاخص‌های پراهمیت، حتی اگر رشد منفی اقتصادی را نیز نشان دهند، به معنی تضعیف دولت نیست، ادامه داد: حتی اگر برخی آمارها، خبر از ناموفق بودن برخی سیاست‌های اقتصادی دارند، باید اعلام شوند تا کارشناسان اقتصادی بر اساس تحلیل‌های مبتنی بر اطلاعات صحیح، مشکل را برطرف کنند.
 

به گزارش خانه ملت، عدم اعلام نرخ رشد اقتصادی از سوی بانک مرکزی وارد چهارمین سال خود شده است و این بانک هر بار به علت‌های مختلف از ارائه آن خودداری می‌کند؛ مرکز آمار ایران نیز پس از اعلام نرخ بیکاری در بهار سال گذشته، تاکنون هیچ نرخ بیکاری دیگری را اعلام نکرده و علت آن را آماده نشدن نرخ بیکاری دو استان خوانده است.
 

 عنوان اصلی :

کتمان آمار واقعی و عملکردهای ضعیف، به بهبود اقتصاد کشور کمک نمی‌کند

مـرجـع : http://farsiblog.mihanblog.com

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی