سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

عامل اصلی بیکاری کدوم پرتقال-فروشه؟!

 

 

 عامل اصلی بیکاری کدوم پرتقال-فروشه؟!

 

تعداد بیکاران بشدت افزایش پیدا کرده است به طوری که خانواده ای در این کشور وجود ندارد که دو الی سه نفر بیکار فارغ التحصیل نداشته باشد.
نماینده مردم مهاباد گفت: متاسفانه بیشتر شعارها و قول‌های وزیر کار مبنی بر کاهش نرخ بیکاری، افزایش نرخ مشارکت نیروی انسانی، افزایش مشارکت زنان، افزایش امکانات فنی وحرفه‌ای محقق نشده است.
به گزارش خانه ملت، "سیدجلال محمودزاده" تصریح کرد: برای نمونه اگرآمار جوانان بیکار فارغ التحصیل دانشگاهی را با قبل از ایشان مقایسه کنیم می‌بینیم که تعداد بیکاران بشدت افزایش پیدا کرده است به طوری که خانواده ای در این کشور وجود ندارد که دو الی سه نفر بیکار فارغ التحصیل نداشته باشد.

وی افزایش نرخ بیکاری و کاهش توانمندی منابع انسانی را از جمله عوامل منفی در کارنامه وزارت کار برشمرد و وضعیت فنی وحرفه ای کشور را بسیار نامطلوب توصیف کرد به طوری که بیشتر رشته ها و کلاسهای تشکیل شده در فنی وحرفه ای عملاً کاربردی در جامعه نداشته و یا اشباع شده اند.

مـرجـع : http://farsiblog.mihanblog.com

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی