سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

تشکیل بی سر و صدای حزب توابین! ...

 

 

 

 تشکیل بی سر و صدای حزب توابین! ...

چنین به نظر می رسد که در زمان ما و بویژه درسالهای پر حادثه وعبرت آور اخیرهم نمونه هایی از ظهور توابین به چشم می خورد.

این توابین برخلاف اصطلاح رایج ،اعضای بریده سازمان منافقین خلق - که بریدگی آنها به دلیل آشکار شدن ماهیت سازمانی بود که به آن وابسته بودند - نیستند.

توابین جدید که - از قضا نمونه های آنها در دو سو دیده می شود - کسانی هستند که در این سالها مواضعی در حمایت و طرفداری از بعضیها! گرفته اند اما اکنون با اظهار نظرهایی که می کنند معلوم است ازحمایتهای خود پشیمان شده اند .
استاد اخلاق دولت ،همسر سخنگوی سابق دولت مداح معروف مسجدارک تهران - که در هر سفرهیئت دولت به استانها همراه اعضای محترم آن بود و دعای کمیل رادر شهر میزبان می خواند و در حمایت از دولت به این وآن حمله می کرد - و دهها نفر دیگر در زمره پیوستگان به این حزب می باشند .
بنظرمن در آینده ای نه چندان دور باید منتظر پیوستن دیگرانی هم به حزب جدید بی تابلو اما رسما تشکیل شده توابین بود تا جایی که می توان حدس زد به صورت فراگیرترین حزب سیاسی کشور درآید!
در عین حال باید این حرکت را که در آن رگه هایی از تدین و انصاف دیده می شود به فال نیک گرفت و هرگز از در طعن و طعنه و کنایه با آن روبرو نشد
استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر تنبلی کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شویم که تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می‌بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند که خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از کجا در می‌آید؟

سخت بر این باورم که باید به مردم و بویژه نسل جوان که در این زمینه اطلاع چندانی ندارد در مورد ماهیت روشها نمونه عملکرد و.در نهایت خطراین افراد توسط کسانی که تریبونهای موثری در اختیار دارند و صدا وسیما هم با آنان بر سر مهر است ! و نیز دست اندرکاران رسانه های خبری وغیر خبری آگاهیهای لازم داده شود

متن کامل

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی