سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

باز هم دیدید که حتی یک مخالف وُ منتقد هم نداشت!!! ...

 

 

 

 

 

 

 باز هم دیدید که حتی یک مخالف وُ منتقد هم نداشت!!! ...

 

 

 

برخی اوقات رفتارهایی مشاهده می شود که گویی شرایط به گونه ای است که انتقاد حتی در حوزه های غیر حساس در تلویزیون که اتفاقا به سود مدیران این نهاد است، به رسمیت شناخته نمی شود.

نکته جالب در این میان، اینکه در میان همه افرادی که مصاحبه می شدند، حتی یک نفر هم دیده نشد که خلاف نظر مدیران شبکه و مسئولین صدا و سیما سخن بگوید و از سریال شبکه انتقاد کند، بلکه همگی، آن را تأیید می کردند!

اگر مسئولین صدا و سیما در حوزه غیر حساسی همچون یک سریال و یک فیلم، انتقادها را برنتابند و تلاش کنند همه توان رسانه ای خود را برای انتقاد نکردن از یک فیلم بسیج کنند، چگونه می توان انتظار داشت که این رسانه در حوزه های حساس و در بررسی درست عملکرد مسئولان سیاسی و اقتصادی این فضا را در اختیار مردم و افکار عمومی قرار دهد؟

به هر حال، باید توجه داشت که باز هم بعضی کوته بینی ها و کج سلیقگی ها، دامنگیر چنین مواردی نشود و در پایان، همچون دوستی خاله خرسه، نتیجه عکس داده و زحمات عوامل تهیه یک اثر فرهنگی را بر باد دهد، چرا که دست کم باز برخورد کردن با چنین مواردی در رسانه هایی از جنس «تابناک» در فضای مجازی، نشان داد که مشک اگر خود ببوید، نیازی نیست که عطار به زور از خوبی آن بگوید.

مـتـن کامل : http://farsiblog.mihanblog.com/post/2144

 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی