شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

چراغ جادو
+ امانتداري در ديار غيرمسلمان : در يکي از شهرهاي کانادا هر کدام از مسافران ايستگاه مترو، زماني که با گيت شکسته مواجه شدند، هنگام عبور هزينه لازم رو بر روي اون قرار دادند و اين صحنه شکل گرفت! ...
پولشون مثل پنجاه تومنيه ماست
+ عصر ايران - يکي از شعارهاي انتخاباتي حاميان ابراهيم رييسي در واپسين روزهاي تبليغات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري "آخر هفته روحاني رفته "بود. اين شعار انتخاباتي که "الحق والانصاف " قافيه بندي و "ضرب "خوبي دارد، در اجتماع هزاران نفري حاميان رييسي در مصلاي تهران سرداده شد و سپس در دو سه روز مانده به روز انتخابات در محافل و اجتماعات اصولگرايان حامي رييسي به طور مداوم و با شور و شعف ...
+ ميلاد يوسف زهرا بر منتظرين مبارک باد ...
+ در ديدار ديروز پرسپوليس و استقلال خوزستان يک دختر وارد ورزشگاه شده بود.به گزارش ايلنا، در ديدار ديروز پرسپوليس و استقلال خوزستان يک دختر وارد ورزشگاه شده بود. با انتشار عکس خود در فضاي مجازي اعلام کرد بازي روز گذشته را از نزديک تماشا کرده است.
+ کانال تلگرامي خبرگزاري صداوسيما تصويري ديده نشده از حضور امام خميني در يکي از دسته‌هاي عزاداري حسيني در محرم سال 1342 در شهر قم منتشر کرد.
+ خيال ميکنيم ما هم يک چيزي هستيم. >>> ... آن قطره هاي ضعيفي که ما هستيم؛ بلکه لا شيء لا شي ايم هيچيم؛ اما اگر متصل بشويم به آن درياي رحمت الهي همه چيز مي شويم؛ قدرت پيدا مي کنيم. (صحيفه امام خميني {س} جلد اول).
+


درب کنسرو بازکن برقی
عبـد عاصـي
رتبه 95
1 برگزیده
50 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
عبـد عاصـي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top