سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

فضای نقدسالم بدهید جامعه آراممیشود

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین دعاگو

امام جمعه شهرستان شمیرانات 

 

فضای نقدسالم بدهید جامعه آرام‌میشود

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین دعاگو قانون‌گرایی و قانونمداری را شفاف‌ترین نماد اعتدال‌گرایی،‌ بسترساز احقاق حقوق اقشار مردمی، تحکیم و تقویت وحدت و امنیت ملی، آرامش و آسایش و اعتبار و اقتدار داخلی و خارجی، تحلیل نموده اظهار داشت: بهترین پشتیبان حکومت برای استقرار عدالت و آفرینش وحدت و امنیت ملی و اجرای قانون اساسی و قوانین رسمی است. برای اجرای قانون، هیچ نیازی به بسترسازی‌های تعریف نشده در قانون نیست. اجرای قانون به تحقق عدالت می‌انجامد، بر اعتماد ملت می‌افزاید و به تنظیم گویش و منش و کردار آحاد جامعه با محور تعادل کمک می‌کند. باید همه تحولات در چارچوب قانون، نظارت، کنترل و مدیریت شوند و به همه اتهامات و جرایم در چارچوب قانون رسیدگی گردد.
 

ادامـــه مـطـب

 

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


برادران حزب الله درجشنواره فیلم فجر!

 

 

 

 

 

 

برادران حزب الله درجشنواره فیلم فجر!

 

 

 

بالاخره بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید اما متأسفانه باز هم آنطور که انتظار می‌رفت، کارها درست نبود.
داوری‌ها هم اشکال داشت. مشکل هم به قدری اساسی بود که حتی حضور حاج [دکتر] حسن عباسی و دکترین بی‌نظیرشان نیز چاره کار نشد. باز هم دست بیگانگان از آستین و چشم و حلقوم برخی عناصر سرسپرده درآمد و داوری‌ها را به گونه‌ای دیگر رقم زد، چندان که حاج [دکتر] حسن عباسی هم از ماجرا شاکی شد و برای اهدای جوایز روی صحنه نرفت و بعد هم اعلام کرد که آرا را چنان که باید و شاید، قبول ندارد.
این شد که تصمیم گرفتم تکلیف سال آینده را روشن کنم. از آنجا که در کشور ما اعداد اهمیت موضوعات را روشن می‌کنند، سال آینده که سی‌امین سال برگزاری جشنواره فجر است، بی‌خود و بی‌جهت مهم‌ترین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. لذا پیشاپیش ترتیب و تدبیر و ترکیبی اتخاذ کرده‌ام که در دوره سی‌ام، جشنواره اساساً بدون دخالت دست برگزار شود چرا که دست‌های بیگانگان و دشمنان یک خاصیت عجیبی دارد که از جاهای گوناگون بیرون می‌آید و موضوع و موضع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نفع آنها مصادره می‌کند.

http://farsiblog.mihanblog.com/post/1978

 

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 

 


اجابت دعای بنی صدر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی!

 

 

 

 

 

 

اجابت دعای بنی صدر در صدا

 

 

و سیمای جمهوری اسلامی!

 

 

وقتی می توان در صدا و سیما را برای اتهام زنی به اشخاص غایب دو لنگه باز کرد و بر دفاع غایبان سه قفله کرد ؛ وقتی می توان در همین صدا و سیما قبح مقدس پخش شعار « مرگ بر ولایت فقیه » و تقدس نمایش آتش زدن عکس امام راحل ( ره) را شکست ولی در عین حال با تمام توان از قبح پخش هر نوع شعاری علیه شخص رئیس جمهور و شخص بانی مکتب ایران حراست و صیانت کرد ؛ به راستی آیا انتظار اجابت یکی دیگر از آرزوهای دیرین صداو سیمای قطب زاده و بنی صدر در پخش شعار مرگ بر هاشمی به صورت زنده و مسقیم باید جایی برای تعجب داشته باشد؟ شعاری که پخش آن هر چند هم آن آرزوی دیرین را برآورده کرد و هم ایام را به کام دل یاران اسلام ایرانی حاضر در واحد مرکزی خبر ولی به یقین قلب مبارک رهبر معظم انقلاب را اندوهگین ساخت . رو سفیدی اسلام ایرانی مبارکتان باد!

http://farsiblog.mihanblog.com/post/1977

 

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


چرا احمدینژاد، دیگر علیه فتنه حرف نمیزند؟

 

 

 

 

 

 

چرا احمدی‌نژاد، دیگر

 

 

 علیه فتنه حرف نمی‌زند؟

 

 

 

 

به عبارت درست تر، آقای احمدی‌نژاد مسائل پس از انتخابات و از جمله موضوع «فتنه» را مشکل خود نمی‌داند و دلیلی هم نمی‌بیند که دولت و نزدیکانش را وارد آن کند. او توپ را در زمین دیگران انداخته و از دور تماشاگر حوادث است.

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: اگر اهل جست‌وجو و به قول امروزی‌ها «سرچ» هستید، همه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های آقای احمدی‌نژاد را در طول 20 ماه اخیر بکاوید. شاید برای شما هم این پرسش پیش آید که چرا رئیس‌جمهور (منهای 2، 3 روز قبل - 27 بهمن 1389 - که دفتر ایشان اطلاعیه کم‌رمقی صادر کرد) از واژگان و تعابیر «فتنه»، «سران فتنه»، «عوامل فتنه» و ... استفاده نکرده است؟

مگر نه اینکه همه حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به بهانه نتیجه شمارش آرا و اظهارات آقای احمدی‌نژاد در مناظره‌ها و سخنرانی‌های قبل از 22 خرداد 88 و نطق 24 خرداد او بود؟ آیا ذهن جستجوگر به دنبال کشف رمز این سکوت نیست؟

 

http://farsiblog.mihanblog.com/post/1976

  تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


وقتی وارثان عثمانی از آب گل-آلود نهنگ میگیرند! ...

    نظر

 

 

 

 

وقتی وارثان عثمانی از

 

 

آب گل آلود تحریم نهنگ می گیرند

 

عبدالله گلی که در همین سفر اخیرش هم چند متلک سیاسی به کشورمان انداخته، دلش برای انزوای اقتصادی ایران نسوخته که این گونه به دنبال افزایش مناسبات اقتصادی با ایران است، قضاوت در این باب چندان کار پیچیده ای نیست...یک نکته دیگر هم این که آیا برداشتن گمرک بین دو کشور، باعث آسیب دیدن صنایع داخلی نخواهد شد؟
در حالی که در سفر عبدالله گل رئیس جمهوری ترکیه، وی را هیاتی ??? نفره ازمقام های دولتی و بیش از صد بازرگان همراهی می‌کردند، اعلام 3 برابر شدن مبادلات اقتصادی با این کشور، ابهاماتی را به وجود آورده است.

 

ادامـــه مـطـب

 

  تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


تمام درایت-تان در تشخیص منشاء مشکلات همین بود؟

 

 

 

 

 

 

در حاشیه خروج توپولوف از خطوط هوایی کشور:

 

تمام درایت-تان در تشخیص منشاء مشکلات همین بود؟

 

این سوال و سوالات دیگر، مدتهاست که بی پاسخ مانده اند. به محض وقوع حادثه ای و سقوط هواپیمایی یک سری مسائل کلیشه ای و غیر فنی مطرح می شود و پس از فروکش کردن تب پیگیری در رسانه ها همه چیز به بوته فراموشی سپرده می شود و دوباره «همان آش و همان کاسه» ...
در میان هلهله‌های تبلیغاتی سازمان ها و نهادهای مسئول صنعت حمل و نقل هوایی درباره خبر خروج توپولوف 154 از خطوط هوایی کشور و وانمود اینکه با کنارگذاشتن این هواپیماها مشکلات صنعت حمل و نقل هوایی کشور به کلی مرتفع می شود، به نظر می رسد برخی نکات از نظر رسانه ها و افکار عمومی پنهان مانده است.
 

ادامـــه مـطـب

 

  تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


نگرانی واقعی نه از فتنه است نه از دیکتاتوری

    نظر

 

 

 

 

 

 

نگرانی واقعی نه از فتنه است نه از دیکتاتوری

 

 

یک طیف از جامعه سرشار از غیض نسبت به احمدی نژاد بودند که به واسطه حمایت نظام از او، این غیض تسری یافته و به بسیاری از ارکان نظام با تنفر و غیض می نگرند.
بخش میانی جامعه نیز به باور من بیش از آنکه به یکی از این دو سر طیف متمایل شوند، سیاست زده خواهند شدند و بیش از پیش از سیاست فاصله گرفته و به زندگی شخصی خود فرو خواهند رفت.
هرچه بدان سو می رویم، بر شدت و غلظت این تنفر افزوده می شود. کمتر بحث سیاسی را می بینیم که متاسفانه به فحش و لعن و نفرین ختم نشود. در فضای مجازی نیز دو طرف طیف بعد از ماه ها بحث، اکنون به بلاک کردن و حذف کردن یکدیگر رو آورده اند و این اصلا پسندیده نیست. جامعه ای که گفتگو در آن بمیرد، دیگر زنده نخواهد بود.

 

ادامـــه مـطـب

 

  تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


واکنش نمایندگان بحرین به کشته شدن یک تن در حوادث دیروز

    نظر

 

 

 

واکنش نمایندگان بحرین به

 

 کشته شدن یک تن در حوادث دیروز

 

 

جمعی از نمایندگان مجلس بحرین در اعتراض به کشته شدن یک هموطن خود در اعتراضات دیروز این کشور، از فعالیت دست کشیدند و احتمال استعفای خود را مطرح کردند.
به گزارش رویترز، “ابراهیم المطر عضو فراکسیون “وفاق ملی در پارلمان بحرین اعلام کرد: فراکسیون “وفاق ملی متشکل از تعدادی از نمایندگان شیعه در پارلمان بحرین امروز سه شنبه در اعتراض به کشته شدن یک شیعه بحرینی در تجمعات و راهپیمایی های دیروز مخالفین در این کشور، ادامه فعالیت خود را به حالت تعلیق درآوردند.
المطر اضافه کرد: فراکسیون وفاق ملی طی روزهای آینده موضع نهایی خود در مورد استعفا از نمایندگی یا ادامه فعالیت بیان می کند. وی این اقدام نمایندگان فراکسیون وفاق ملی را شیوه ای برای بیان خواسته آنان برای مذاکره با دولت دانست.

ادامـــه مـطـب

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


بیانیه اقلیت مجلس درباره 25بهمن ...

    نظر

 

 

 

 

بیانیه اقلیت مجلس درباره 25بهمن ...

 

فراکسیون اقلیت مجلس با صدور بیانیه?ای اعلام کرد: اصلاح‌طلبی به معنی حرکت در چهارچوب قانون اساسی و اعمال اصلاحات با روش‌های مدنی است و با اقدامات خلاف قانون مخالفت بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، در این بیانیه تاکید شده است اصلاح‌طلبان معتقد به نقدهای منصفانه در چهارچوب ارزش‌های نظام هستند.


متن کامل بیانیه فراکسیون اقلیت مجلس چنین است:
 

http://farsiblog.mihanblog.com/post/1967

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی