سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

از هنر کودکی تا جفای دوران ...

 

 

 

 

 

_از هنر کودکی تا جفای دوران ...

پیرمرد را عرق‌ریزان آورده بودند که چند هزارتا روپایی می‌زند. آورده بودند که با ?? سال سن حرکت‌های نمایشی با توپ انجام می‌دهد. بیرون روزنامه برای بچه‌ها روپایی‌زده و همه را تحت تأثیر قرار داده بود. او از زندگی‌اش گفت. از این گفت که دارد از روپایی زدن با توپ نان در می‌آورد. این دیگر نوبر بود. پول درآوردن از فوتبال البته سال‌هاست که بسیاری را از فرش به عرش رسانده اما ندیده بودیم که بشود قوت لایموت خانواده‌ای.

می‌گفت بازنشسته یکی از ادارات است. نگهبان بوده و حقوق بازنشستگی‌اش کفاف خرج زندگی‌اش را نمی‌دهد. حقوقش هنوز واریز نشده به خاطر اقساط جهیزیه دخترش کسر می‌شود و چیزی حدود ?? هزار تومان دستش را می‌گیرد. اجاره خانه کلنگی‌اش اما بالای ??? هزار تومان است و صاحبخانه‌اش شاکی از تأخیر اجاره هر روز تهدید می‌کند. می‌گفت ? ماه است که دارد تمرین روپایی می‌کند. آن هم در کوچه و خیابان. مردم تشویقش می‌کنند

مـتـن کامـل : http://farsiblog.mihanblog.com/post/2262 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


 


خوبه خروسآ یک جُو شعور از این مُرغآ قرض بگیرن! ...

    نظر

 

 

 

 

 

_خوبه خروسآ یک جُو شعور از این مُرغآ قرض بگیرن! ...


(((فعالان سیاسی سوریه مردم را برای ابراز همبستگی به ادامه تظاهرات فراخواندند.))) از یک طرف آدم می-بینه که مرغ سوخاری هم تو اجاق آشپزخونه داره از خنده «روده-بُر» میشه! وَ جیغ وُ داد مادر بچه-ها رو درآورده که  «بی.بی.سی! بازم از اون خبرآ خوندی؟! صدبار گفتم که آخرش این طفل معصومآ از صدای "هـِر وُ کـِر ِ" مُرغآ زَهره-تَـَرک میشن آ آ ...». مجبور میشم که حتی الامکان ، خبرآ رو تو دلم بخونم.

یکی نیس به اینا بگه ، «هالوی مُفت گیر آوردین اینطور خالی می-بندین»!؟ ... اوَلـَنـدش ، مَردم سوریه اگه «مَردم» باشن که سراغ سیاست نمیرن! دُوُمـَنـدش ،  اگرم سراغ سیاست برَن   ، میرَن سراغ سیاست ِ «آبا وُ اجدادی-شون»! ... نه سراغ سیاست ِ یک مُشت اجنبی ، وَ یک مُشت مزدور ِ اجنبی که اول با اینترنت از واریز  حقوق-شون مطمئن میشن ، بعد میرَن سراغ بَلوا وُ آشوب-طلبی ...

حالا دیدین که همه-ی آشوب وُ فتنه زیر سَر ِ اجنبیه! ... ببینین چطور بند رو آب دادن : (((این فراخوان، توسط گروه موسوم به «انقلاب ???? سوریه» برروی اینترنت منتشر شده ، همزمان با تصمیم اتحادیه اروپا  در تحریم بشار اسد ، و سیزده تن از دیگر مقامات این کشور به دلیل دست داشتن‌شان در سرکوب خشونت‌بار تظاهرات مردم))). میشه دست اتحادیه اروپا تو کار باشه وُ از توطئه-ی آمریکا خبری نباشه!؟ ...

 

عـبـــد عـا صـی
 

مـتـن کامـل : http://farsiblog.mihanblog.com/post/2261

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


 


مطهری: با تصویب طرح نظارت بر نمایندگان سند بردگی خودمان را امضا

 

 

مطهری: با تصویب طرح نظارت بر نمایندگان سند بردگی خودمان را امضا نکنیم

 

علی مطهری در مخالفت با طرح نظارت بر نمایندگان با بیان اینکه طرح مذکور مخالف حریت نمایندگان است گفت که این طرح باعث دخالت قوه مقننه در امور قوه قضاییه می‌شود چون منجر به محاکمه نمایندگان می‌شود و حریت نمایندگان را کاهش می‌دهد.

علی مطهری در تشریح مخالفتش با این طرح گفت که شورای نگهبان، مردم و کمیسیون اصل نود بر عملکرد نمایندگان نظارت دارند و نیازی به تدوین یک طرح جدید نیست. مضاف بر اینکه شعب تصویب اعتبارنامه نمایندگان، در طول دوره نمایندگی نیز می‌تواند فعال باشد.

نماینده تهران، این طرح را به آیین‌نامه اجرایی در یک مدرسه یا دبیرستان تشبیه کرد که در شان نمایندگان نیست و گفت: اگر چنین چیزی لازم بود باید در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم تدوین می‌شد. مجلس خودش ناظر است و نیازی به نظارت بر ناظر نیست.

به گفته وی: این طرح در راستای تحت کنترل درآوردن مجلس است و این در حالی است که همین الان هم مجلس امکان استفاده از همه ابزارهای قانونی خود را ندارد. کما اینکه با وجود اصرار رئیس‌جمهور بر عدم اجرای برخی قوانین مصوب مجلس، هنوز نتوانسته‌ایم از رئیس‌جمهور سوال کنیم.

مـتـن کامـل :  http://farsiblog.mihanblog.com

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


 

 


ابر-بدهکار بیت المال باید ابر-آقازاده هم باشد! ...

 

 

 

 

 

ابر-بدهکار بیت المال باید ابر-آقازاده هم باشد! ...

فرد نامبرده در برهه‌ای از زمان سهامدار عمده یکی از بانک‌های کشور بوده است. چگونه می‌شود فردی هم سهامدار بانک باشد و هم جزو ابربدهکاران بانکی کشور قرار گیرد.

سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: بزرگترین بدهکار بانکی کشور یک تولیدگر واقعی است که محدودیت‌های بودجه‌ای دولت باعث گرفتاری‌های وی شده است.

می‌توان پی برد که منظور ایشان همان آقای معروفی است که در جریان خریداری سهام بانک پارسیان اسم و رسم ایشان تیتر یک بسیاری از رسانه‌های کشور شد اما جای تعجب است با سابقه‌ای که از این فرد به جای مانده، در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه می‌گذرد که این افراد مفسد اقتصادی معرفی نمی‌ شوند.

خوب بود سخنگوی محترم ستاد قبل از انجام مصاحبه جستجویی در اینترنت انجام می‌‌داد تا حداقل بداند نامبرده در جریان یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های رشوه‌خواری کشور نیز دستی بر آتش داشته است.

کافی است به سال 88 مراجعه کنیم. آنگاه که قوه قضاییه کشور از دستگیری باند بزرگی در شرکت ملی گاز خبر داد که در جریان آن مدیران ارشد این شرکت دستگیر و آقای "ر" نیز با عنوان پرداخت 900 میلیون تومان رشوه به تحمل 3 سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

چگونه است که آقای رییس‌جمهور ایشان را مفسد اقتصادی معرفی می‌کند اما ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از وی به عنوان تولیدگر واقعی نام می‌برد. هر چند تولیدات ایشان در صنعت لوله‌سازی معروف است اما مگر نیستند تولیدکنندگانی که به خاطر چند میلیون بدهی بانکی زندگی را پشت میله‌های زندان سپری می‌کنند.

 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 

 


زخم مردم را چه کسی می بیند؟ ...

 

 

 

 

زخم مردم را چه کسی می بیند؟ ...
 

 

عده ای آنچنان بی صبر فروش و دریافت مبلغ هستند که حقی برای دیگران قائل نمی شوند و با یک اسپری بزرگ بر روی شماره های دیگران، بزرگ و خوانا، سن و سال و گروه خونی شان را نوشته اند و اینچنین است که حتی در دنیای مظلومان هم گروهی به گروهی دیگر ظلم می کنند... / چه طنز تلخی است که مدعیان حتی زحمت به خود نمی دهند در یک دفترچه تلفن، شماره این عده را یادداشت نمایند و با تماسی، به نامه های اینها که بر دیوار غیرتشان نوشته شده پاسخ دهند. نامه هایی که مملو از التماس نیست و با حقیقت گره خورده و البته پاسخ به آنها برد تبلیغاتی چندانی ندارد

زخم هایی کهنه بر روی پوست شهر که نه تنها درمان نیافته، بلکه روز به روز وسعت پیدا کرده و در نهایت با چرک و خون ظاهرش آنچنان مشمئزکننده شده که هر عابری را وادارد بینی احساسش را بگیرد تا آلودگی مشامش را نیازارد، غافل از آنکه این زخم بر تن همان عابر است و رهگذر ساده دل زخم هایش را بر آینه دیوار می‏ نگرد.
زخم ها سر نبسته بودند که سر باز کنند؛ زخم ها سال هاست همین جا هستند. تاریخ ها نه برای ماه ها که متعلق به سال ها تا اکنون است و دریغا که آنچنان کهنه شده‏ اند که دیگر دردشان یک عادت بی ارزش شده و نه غمی بر می انگیزد و نه تلاشی برای بهبود. گاه گاهی، کهنه ای بر رویش می گذاریم تا کسی خون مردگی ها و زردابه بسته بررویش را نبیند و به واسطه آنکه بیمار هستیم، تحقیر و تمسخرمان نکند. زخم ها از سالیان دور هستند و چه عجیب بر تن تک تک ما نقش بسته اند. هرچند بر تن گروهی مان عیان گشته و بر تن گروهی دیگر همچنان مستتر است، اما دریغا که این زخم فراگیر است.
متن کامل :  http://farsiblog.mihanblog.com/post/2256
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


 


چه دشمنانی از انتشار عکس و فیلمهای رفتار ماموران شما با مردم خود

 

 

 

 

چه دشمنانی از انتشار عکس‌ و فیلم‌های رفتار ماموران شما با مردم خود سود می‌برند؟

متاسفانه این ادعا صحیح است که مدت‌هاست رویکرد ناپسندی برای کنترل نظم در تجمعات در پیش گرفته شده که با هیچ منطق تربیتی و مدیریتی در جوامع انسانی - چه رسد به جامعه اسلامی - همخوانی ندارد.
آفتاب- دکتر فروز رجایی‌فر(الف): این عریضه را برای فرد خاصی نمی‌نویسم و امید توجه یا اقدامی هم ندارم؛ فقط غرض طرح هشدار است.


در ورزشگاه "موسوم به آزادی" فرزندان انقلاب را به چوب ستم کوبیدند؛ دست و پا و سر و حرمت‌شان را شکستند و آنچه را که اسلام روا نداشته بر سر آنها آوردند.

وقتی قوای مهاجم بسوی دختران دانشجو حمله‌ور شدند، گروهی سعی کردند دستهای خود را بین دختران دانشجو و چماق‌ها حائل کنند که روز بعد بعضی از آنان را در تحصن فرودگاه با سر شکسته و دست به گردن آویخته زیارت کردم.

توصیف این صحنه آسان نیست ولی آنها که مسوولند بدانند که فرمانده میدانی عملیات سرکوب(!) در طرفة‌العینی کمربند از میان کشید و بچه‌ها را به شلاق بست.

متن کامل : http://farsiblog.mihanblog.com/post/2255

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


 


آقاتهرانی : مهلت مقام معظم رهبری به احمدینژاد برای تصمیم درباره

 

 

آقاتهرانی :

 

مهلت مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد برای تصمیم درباره استعفا

 

حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی اخیرا در یک سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاکرات انجام شده میان احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری پرداخته است.
آفتاب: حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی اخیرا در یک سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاکرات انجام شده میان دکتر احمدی‌نژاد با مقام معظم رهبری پرداخته است.


به گزارش آفتاب به نقل از آینده، این استاد موسسه آیت‌الله مصباح که چند سالی در آمریکا اقامت و تحصیل داشته و پس از بازگشت به ایران به یکی از چهره‌های حامی احمدی‌نژاد در قم تبدیل شد، پس از ماجراهای اخیر مربوط به دورکاری و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد، علاوه بر دارا بودن سمت استاد اخلاقی هیأت وزیران به سخنگوی غیر‌رسمی دولت نیز تبدیل گردیده است.

آقاتهرانی که به گفته خودش در هفته جاری جلسه 2 ساعت و نیمه‌ای با محمود احمدی‌نژاد داشته است، در یک سخنرانی رسمی که تصاویر آن بر روی اینترنت منتشر شده، از مذاکرات محمود احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری در این باره خبر داده است.

متن کامل : http://farsiblog.mihanblog.com/post/2250

مـرجـع

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی


 


احمدی نژاد گفته بود تا یک سال دیگر به من برچسب کافر هم میزنند!!!

 

 

 

احمدی نژاد گفته بود تا یک سال دیگر به من برچسب کافر هم میزنند!!!

 

در وب گردی به این مطلب از مشایی رسیدم که به تاریخ تیرماه پارسال است. حرفش درست درآمده.... حالا نمی دانم از نبوغش است یا از اینکه از همان موقع می دانسته چکار می خواهد بکند:

رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور از حوادث جدید در یک سال آینده خبر داد و تأکید کرد در یک سال آینده مردم متوجه می شوند که شریعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در این دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.

مشائی در دیداری غیر خصوصی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدیر مرا تخریب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری.من را نمی توانند بزنند به تو گیر می دهند.

به گزارش جهان وی سپس پیش بینی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق این پیش بینی را یک سال و نیم دیگر دانست. وی با بیان اینکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: یک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا یک سال دیگر من کافر می شوم.

مشائی در ادامه توضیح داد که البته منظور ایشان این بود که این ها مرا کافر خواهند خواند. وی سپس تأکید کرد از تمام کسانی که علیه من مطلب خلاف نوشتند، شکایت می کنم تا مسائل روشن شود. وی ادامه داد: از نظر آقای شریعتمداری من مسلمان هم نیستم. از نظر ایشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.

برای خیلی از شما شریعتمداری مظهر حمایت از دولت است. اما ایشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من این موضوع را اثبات می کنم. یک سال دیگر خواهید دید این که ایشان نماینده رهبری هستند دلیل نمی شود که ما ایشان را نقد نکنیم. شما در خیابان به خیلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بیشتر از ایشان بوده است فحش دادید. این دلیل نمی شود که بخاطر این نسبت وی را نقد نکنیم. من این حرفها را قبول ندارم.
 

 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 

 


خانم وزیر، باز هم یک مقدار انکار کنید!

 

 

 

 

خانم وزیر، باز هم یک مقدار انکار کنید!

 

بنابراین، هم اینک باید از وزیر بهداشت پرسید، چه شده است که ایشان پس از گذشت یک هفته و پس از تأیید مقامات وزارت بهداشت و منابع بیمارستانی و همچنین انتشار فیلم و مصاحبه هایی از رها شدن بیماران، به فکر انکار اصل این قضیه افتاده است؟!

آیا معاونان وی به اشتباه و با شتاب آن خبر را تأیید کرده و حتی تغییراتی را به دلیل چنین رفتاری در بیمارستام امام انجام داده اند؟!

اگر چنین است که این خود گناهی نابخشودنی تر است که معاونان یک وزارتخانه، خبری را تأیید می کنند که وجود نداشته یا تغییراتی را در بیمارستان ها به خاطر گناه نکرده انجام می دهند و یا با انجام مصاحبه هایی درباره اتفاقی که نیفتاده، حیثیت دستگاه سلامت کشور را زیر سوال می برند؛ این که صد البته اگر کوتاهی بیشتری از رها کردن بیماران نباشد، قصور کم تری نیست!

افزون بر این که با این انکار، نه تنها اصل قضیه از بین نمی رود، بلکه نقایص مدیریتی خانم وزیر بیش از پیش نمایان می شود، در حالی که حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم در این وانفسا می توانست تا اندازه ای افکار عمومی را آرام و امیدوار به رفع معضل کند.

مطالب مرتبط :

گفت و گوی تکان دهنده بیمار رها شده

تکذیب خبر تعطیلی درمانگاه بیماران جذامی!

دادستان تهران: متهم رها کردن سومین بیمار هم دستگیر شد

آقای رئیس جمهور! بجای راننده و نگهبان، وزیر بهداشت را مواخذه کنید
 

متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


مجلس را تعطیل کنید تا خیال دکتر راحت شود!

 

 

 مجلس را تعطیل کنید تا خیال دکتر راحت شود!

 

 

می گویند حرمت امام زاده را باید متولی اش نگه دارد ؛ راست هم می گویند اما گویا مجلسی ها باور چندانی به این ضرب المثل ندارند.

تعارف نداریم! مجلس هشتم برغم آنکه از ریاست شخص مدیری مانند علی لاریجانی بهره می برد اما بدنه اش در برابر دولت انفعال کامل دارد. گو اینکه مجلس، معاونت پارلمانی دولت است و مطیع محض آن!

دعوت به اختلافات و دعوا نمی کنیم چه آن که هر آتشی که برافروخته شود، دودش به چشم مردم می رود. بحث، بحث اختلاف افزایی و آتش افروزی نیست، سخن بر سر این است که چرا نمایندگان مجلس هشتم - البته نه همه شان- به گونه ای عمل می کنند که جایگاه حقوقی، سیاسی و تاریخی مجلس یا همان "خانه ملت" به پایین ترین درجه ممکن سقوط کند؟!
صحبت مجلس هشتم و دولت دهم نیست؛ سخن از حیثیت مجلسی است که قرار است بعد از پایان دوره نمایندگان کنونی هم باقی بماند و همچنان خانه ملت باشد. مجلسیان مستاجران خانه ملت اند نه صاحبان آن که هر کاری خواستند در این خانه انجام دهند و در پایان، خرابه ای تحویل نمایندگان بعدی بدهند.

متن کامل

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی