سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

چرا در حکومت پاکان، اکثریت مردم هشت-شان گرو نـُه-شان است؟! ...

برای مرجع خبر روی عنوان کلیک کنید

   چه خبر است در کشور؟ چطور در زمانی که بسیاری برای گرفتن وام ازدواج با هزار اما و اگر مواجه می شوند و باید هفت خان رستم را پشت سر بگذارند، برخی ها، میلیارد، میلیارد به چنگ می آورند؟ چطور وقتی من کارگر، توی کارمند، آن آقای کاسب، برای گرفتن تسهیلات جزئی به بانک ها مراجعه می کنیم جز تکان سر آقایان به جای نمی شود، سهم ما نمی شود اما برخی ها، میلیارد، میلیارد و این روزها هم هزار میلیارد، هزار میلیارد برمی دارند و خم به ابرو نمی آورند که گاه از عالم و آدم هم طلبکار می شوند. از یک سوی دیگر، هم طبق معمول برخی مسئولان بازی تکراری، که بود که بود من نبودم راه می اندازند و انگار کسانی از کره ای دیگر آمده اند و 3 هزار میلیارد تومان پول این مملکت را اختلاس کرده اند. مگر حساب و کتاب در کار نیست؟
   چطور ما باید حساب حرف به حرفی که می نویسیم را داشته باشیم اما متولیان حساب و کتاب باید چنین وضعی داشته باشند؟ آیا حق نداریم فریاد برآوریم که چرا چنین می شود؟
چرا کسانی از روی شهدا و امام شهدا شرم نمی کنند؟ اجازه بدهید در ادامه، یک نکته و یک سوال مطرح کنم. اما نکته؛ من خبر دارم اکثریت قریب به اتفاق مسئولان تراز بالا سالم و ساده زندگی می کنند. زندگی خیلی شان در حد زندگی متوسط مردم است. حتی گاه از متوسط به پایین. این را مطمئنم شما هم مطمئن باشید که به شما دروغ نمی گویم. (!؟؟؟)
مخالفان و حتی دشمنان هم این را می گویند اما سوال این است که
چرا وقتی حکومت در دست پاکدل ترین و پاکدست ترین-هاست و بسیاری از مردم هشتشان گرو «نه» شان است، بعضی ها چنین فرصت ها و ثروت هایی پیدا می کنند؟ آیا نباید مسئولان برای پاسخ به این پرسش کاری بکنند؟ یادمان رفته است فرمایش مولا علی(ع) که هیچ کاخی سر به فلک نکشیده مگر آن که پایش کوخ ها ویران شده است و... من معتقدم واقعیت ماجرا و این رقم ها و خانه ها و خودروها و ویلاها و آلاف و الوف در بسیاری از مواقع همان است که سعدی علیه الرحمه گفته است:

هر که افزون گشت سیم و زرش زر نباریده زآسمان به سرش
از کجا جمع کرده این زر و مال یا خودش دزد بوده یا پدرش...

تازه باید به این گفته سعدی آشنایی با این و آن را هم اضافه کرد پس باز هم بگذریم!

 اما حالا که به «برکت»؟! اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی فرصتی فراهم شده است تا یقه بعضی ها گرفته شود و رئیس جمهور بر آن تاکید دارد و رئیس قوه قضاییه نیز برای رسیدگی قاطع نماینده تعیین کرده است.
بالا غیرتا کوتاه نیایند مسئولان و کوتاه نیایند رسانه ها که باید چشم بیدار جامعه باشند. باور کنید، گاه تهدیدها را می شود به فرصت تبدیل کرد و دنیا به این راهبرد رسیده است.
  
ما هم چنین کنیم و با «جهاد قضایی و اطلاعاتی» در سال «جهاد اقتصادی» برای یک بار هم که شده «مو» را از ماست همه بیرون بکشیم و دزدان و دزدسازان را در هر جایگاهی که هستند به زیر کشیم. این هم عین عدالت است و مگر فلسفه وجودی حکومت غیر از این است؟
نظام باید دامن خود را از این پلشتی های عارضی پاک کند، جامعه باید خود را از این بیماری به ساحت سلامت برساند و در این رهگذار هم دست فزونخواهان قطع شود و هم مسئولانی که با غفلت یا ندانم کاری و یاخدای نکرده خیانت محاکمه و مجازات شوند.
این خیلی بد است در کشوری که اکثریت مسئولانش در سطح متوسط زندگی می کنند و با انباشت میلیاردی ثروت بیگانه اند، برخی دانسته یا ندانسته بسترساز میلیاردر شدن «گرگان آدمی نما» شوند که به همه کس و همه چیز به شکل پول نگاه می کنند و حرف آخر؛ در ماجرای حضرت سلیمان(ع) داریم که حضرت وقتی از غیبت «هدهد» باخبر می شوند، می فرمایند اگر دلیل قانع کننده ای نداشته باشد، باید کشته شود! نکته این است که هدهد، چشم بیدار و ناظر حکومت است.
   غفلت و غیبت او می تواند فاجعه به بار بیاورد. لذا غیبت او چنین مجازات سنگینی دارد. حال باید گفت ناظران و نهادهای اطلاعاتی و بازرسی و نظارتی را باید هشدار داد که بیدار شوند و هوشیار باشند تا ماجراهایی چنین پرهیاهو دیگر اتفاق نیفتد، بلکه همه بتوانند به حق شان برسند.
 

مرجع : خراسان ، غلامرضا بنی اسدی

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


ما گرفتیمش ، لطفا تشکر کنید

ما گرفتیمش ، لطفا تشکر کنید

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

  این اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی یه طرف ، این کشمکش مسئولین مربوط هم یه طرف
 

( با صدای جهرمی: مسوولین باید از بانک صادرات ایران به خاطر کشف این سو استفاده مالی تشکر کنند!

با صدای وزیر اقتصاد: کشف این موضوع کار مشترک سیستم بانکی ، بانک مرکزی و وزارت اطلاعات در درون خود دولت بوده .

باصدای رئیس قوه قضاییه: ما خودمون مستقیما سر صحنه حاضر شدیم کشفش کردیم

رئیس جمهور: من خودم به رییس کل بانک مرکزی گفتم اخباری به دفتر ریاست جمهوری رسیده است که یک جریان سوئی دارد جلو می رود)

   آقا اصلا دست همتون درد نکنه حالا چرا دعوا می کنید.میگم نکنه همین به به وچه چه ها وهمین سیاسی کردن موضوعات اقتصادی ودعواهای الکی باعث شده اقا دزد سه چهار سال بدون ترس از نظارتی ها ،تو منفذ های سیستم های بانکی جا خوش کنه وعین خیالش هم نباشه ؟

راستی بهتر نیست بجای اینکارا عقلهاتون روی هم بریزید ومثل پترس فداکار جلوی این حفره ها ومنفذهای نظارتی رو بگیرید تا آقا دزدهای احتمالی دیگه ای سرو کله شون پیدا نشه
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


هیچکس پاسخگوی این اختلاس بزرگ نیست!؟

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

  نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ایجاد جریانی به نام “نو‌اصلاح‌طلبان” یا “شبه‌اصلاح‌طلبان” در فضای سیاسی کشور، گفت: این جریانات را برخی نهادهای سیاسی ایجاد می‌کنند تا بتوانند به مقاصد مقطعی خود دست یابند.
جمشید انصاری خاطرنشان کرد: بدل سازی برای اصلاحات یک روش نخ‌نما شده و سابقه‌‌دار است و در مواقعی پی‌ریزی می‌شود که برخی قصد حذف اصلاح‌طلبان از عرصه سیاسی کشور را داشته باشند.
وی گفت: این جریان فاقد ریشه و اصالت اجتماعی است و نمی‌تواند خاصیتی برای جامعه داشته باشد و از طرفی مردم هم متوجه روند انجام شده برای بروز این جریانات هستند، چرا که این افراد و تفکر آن‌ها برخاسته از بطن جامعه و خواست اجتماعی مردم نیست.
انصاری تاکید کرد: افرادی که برای ایجاد این شبهه در میان مردم تلاش می‌کنند تنها به منافع مقطعی خود فکر می‌کنند و پس از به دست آوردن این منافع موقتی از صحنه کنار می‌روند، بنابراین تلاش‌های آن‌ها در این زمینه نتیجه و دوامی نخواهد داشت.
نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان با اشاره به تحقق شرایط حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت:
در حال حاضر چشم‌انداز روشنی از تحقق شرایطی که اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات عنوان کرده‌اند دیده نمی‌شود و تحولی در فضای سیاسی کشور نسبت به گذشته رخ نداده است و در صورتی که شرایط برای اصلاح‌طلبان مناسب نباشد نمی‌توانند چون گذشته در صحنه حضور پیدا کنند.
 

 هیچکس پاسخگوی این اختلاس بزرگ نیست!؟

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از عدم پاسخ‌گویی رییس بانک مرکزی ایران در برابر مجلس خبر داد و گفت: عاملان اصلی این اختلاس در بانک مرکزی باید هرچه سریع‌تر استعفا دهند.
به گزارش خانه ملت، جعفر قادری تاکید کرد:
عدم نظارت مناسب بانک مرکزی بر بانک‌های فعال در کشور و همچنین ساختار ضعیف بانک مرکزی از علت‌های اصلی اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی بانک صادرات است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ساختار کلی بانک مرکزی ایران ایرادهای اساسی دارد و باید اصلاح شود، افزود:
‌متأسفانه مسوولان بانک مرکزی ایران در زمینه اختلاس از بانک صادرات پاسخ‌گو نیستند.
مسوولان اجرایی وزارت امور اقتصادی و دارایی نمی‌توانند در زمینه اختلاس از بانک صادرات پاسخ مناسبی را ارایه دهند.
وی ادامه داد: با توجه به این که فعالیت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی با فعالیت‌های بانک مرکزی ایران تفاوت دارد،‌ مسوولان اجرایی وزارت امور اقتصادی و دارایی نمی‌توانند در زمینه اختلاس از بانک صادرات پاسخ مناسبی را ارائه دهند و مسوولان بانک مرکزی باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.
قادری با بیان این که نحوه نظارت معاونت بیمه و بانک وزارت امور اقتصادی و دارایی بر فعالیت بانک‌های کشور باید اصلاح شود، گفت: مراکز نظارتی کشور همچون دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس باید با ورود به موضوع اختلاس از بانک صادرات علت‌های اصلی این اتفاق را مشخص کنند و از بروز چنین اتفاق‌هایی در آینده جلوگیری کنند.
این نماینده مردم در مجلس هشتم با یادآوری این که رییس کل بانک مرکزی ایران را قوه مجریه انتخاب می‌کند، تصریح کرد:
در طرح اولیه قانون برنامه پنجم توسعه، مسئولیت انتخاب رئیس کل بانک مرکزی به مجلس واگذار شده بود که با مخالفت مسئولان اجرایی این امر محقق نشد.
وی ادامه داد:
با توجه به این که رئیس بانک مرکزی ایران به وسیله نمایندگان مردم در مجلس انتخاب نمی‌شود، رئیس این بانک در مقابل مجلس پاسخ‌گو نیست.
سخنگوی کمیسیون جهاد اقتصادی مجلس هشتم با بیان این که
اگر اختلاس بانک صادرات در کشورهای دیگر رخ می‌داد،‌ مسئولان اقتصادی ارشد آن کشور استعفا می‌دهند(میدادند)، ‌تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ استعفا در ایران غنی‌سازی نشده است و عاملان اصلی این اختلاس در بانک مرکزی باید هر چه سریع‌تر استعفا دهند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر این که
رییس کل بانک مرکزی ایران باید در برابر نمایندگان مردم در مجلس پاسخ‌گو باشد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس در شرایطی که لازم باشد با اصلاح قانون برنامه پنجم توسعهَ، انتخاب رییس کل بانک مرکزی ایران را بر عهده می‌گیرند.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


سانسور و سرکوب تا ابد که جواب نمی دهد

 سانسور و سرکوب تا ابد که جواب نمی دهد

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

   سفیر اسبق کشورمان در لبنان و میهمان کافه خبر می گوید: حکومت سوریه نظامی تک حزبی است و 48 سال مبتنی بر یک حزب واحد به نام حزب بعث بوده و از همه بدتر آنکه 42 سال از این 48 سال، حکومت در دست یک خانواده بوده است. علوی ها که 10 تا 12 درصد جامعه را تشکیل می دهند و بر یک اکثریت گسترده حکومت می کنند که اکثریت قاطع آن سنی ها هستند. نقش علوی ها در حکومت خیلی گسترده است و قابل قیاس با بقیه طوایف نیست.
به گفته سبحانی
علوی ها در همه این چهار دهه و اندی با نهات خشونت و سیستم امنیتی با مردم برخورد کرده اند و کوهی از نارضایتی ناشی از این رفتار خشن، امنیتی و تحقیر آمیز را پشت سر خود برجای گذاشته اند.
سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
حکومت هایی که رو به دیکتاتوری می روند غالبا شکل نظامی به خود می گیرند و مهمترین وسیله آنها برای کنترل امور سرکوب و سانسو است.
او در ادامه توضیح داد که
دنیای امروز در یک اتاق شیشه ای عمل می کند و دیگر نمی توان مانند گذشته حوادث و اتفاقات را از نگاه افکار عمومی جهان مخفی داشت و به همین دلیل تیغ سانسور دیگر کارایی ندارد و زمانیکه کارآیی سانسور و سرکوب به اتمام رسید شرایط امکان استمرار برای حکومت دیگر وجود نخواهد داشت.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

 

 تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 

 


تا خودم رسواشون نکردم ، خودشون دست بلند کنند!!! ...

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور که پیش از این بارها گفته بود اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام خواهد کرد، در جمع مردم اردبیل افزود: از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک 100 میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای 5 میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.
او بی آنکه به نامه منتشره مشایی به دو وزیر برای ارائه تسهیلات خاص به اختلاس?گر اخیر اشاره?ای کند، این حرف?ها را زد و ادامه داد: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.
در حالی که بسیاری از معترضان به اختلاس 3هزار میلیاردی معتقدند روسای بانک?ها به دلیل سکوت در قبال این اختلاس باید استعفا دهند، رئیس جمهور گفت:
خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی