سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

پاسخ علی مطهری به اعلام جرم دادستان



 

 

پاسخ علی مطهری به اعلام جرم دادستان

برای مرجع وَ عنوان اولیه متن، به عنوان اشاره کنید

 

 

نماینده تهران در مجلس در واکنش به اعلام جرم دادستان تهران علیه وی درباره نطقی پیش از دستورش گفت: ایشان بهتر است تکلیف پرونده افرادی مانند آقایان مرتضوی، رحیمی و جواد لاریجانی را مشخص کند

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نظر شما درباره اعلام جرم دادستان تهران علیه شما در خصوص نطقی که در مجلس داشته‌اید چیست؟اظهار داشت: برای من اسباب تعجب شد که بیان یک مطلب جامعه شناسانه و روانشناسانه چرا باید موجب اعلام جرم شود.

وی افزود: نباید به گونه‌ای رفتار شود که مردم احساس اختناق کنند. حرف من این بود که اگر برخی مقامات دولتی اعتقادی به نظارت بر پوشش اسلامی در جامعه ندارند و قائل به آزادی تحریک جنسی جامعه هستند، باید به لوازم آن هم متعهد باشند و به تأسیس اماکنی برای ارضای غریزه جنسی اقدام کنند تا جوانان دچار عقده‌های روانی نشوند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت بر همین اساس یادآور شد: گفتم ما یا باید به نظام خانوادگی اسلام عمل کنیم یا به نظام غربی با همه آثار سوء آن، نمی‌شود بینابین حرکت کنیم، هم اسلامی باشیم و هم غربی، و به عبارت دیگر نه اسلامی باشیم و نه غربی.

وی همچنین گفت: مردم قضاوت کنند آیا بیان این مطلب جُرم است؟ اگر یک نماینده مجلس نتواند این مطلب را در نطق خود بگوید، باید فاتحه آزادی بیان و قانون اساسی را خواند.

علی مطهری ادامه داد: سخن آقای جعفری دولت‌آبادی موجب وهن نظام و تضییع حقوق مردم است، اساساً دادستان حق ورود به نطق نمایندگان را ندارد، اگر توهین یا افترایی در کار باشد، فرد توهین‌شونده حق دفاع از خود در صحن مجلس را دارد، طبق اصول 84 و 86 قانون اساسی، نماینده در اظهارنظر درباره همه مسائل کشور آزاد است و نباید چماقی به نام "دادستان" بالای سر او باشد.

وی در خاتمه تأکید کرد: ظاهراً آقای دادستان تحت فشار دولت این حرف را زده، چون ایشان را آدم عاقل و معتدلی می‌دانستم که در برخی موارد دستش بسته است، بهتر است ایشان به جای این جور کارها، تکلیف پرونده افرادی مانند آقایان مرتضوی، رحیمی و جواد لاریجانی را مشخص کند .

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی

 


نماز

ارزش نماز اول وقت
آیت الله بهجت(ره از مرحوم آقای قاضی(ره)نقل کرده اند که ایشان میفرمود:
اگرکسی نمازواجبش رااول وقت بخواندو به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند!
اول وقت سرّعظیمی است حافظوا علی الصلوات درانجام نمازها کوشا باشیدخودیک نکته ای است غیرازأقیموا الصلوةو نمازرا بپا دارید.
وهمچنین که نماز گزاراهتمام داشته باشدو مقید باشد که نمازرااول وقت بخواند فی حدّ نفسه آثارزیادی دارد،هر چندحضورقلب نباشد


ارتقای فرهنگی

به طور کلی وقتی مناسبات اجتماعی به شکلی پیش برود که افراد متخصص بیکار بمانند و کم سوادان از راه دلالی و مشاغل کاذب - بدون هیچگونه ارتقای فرهنگی -  به ثروت های باد آورده دست پیدا کنند، نتیجه ای جز واژگونی ارزش ها به دست نخواهد آمد.
 


«عـبـــاس» ، یـــا بی.بی.سی؟! ...







«عـبـــاس» ، یـــا  بی.بی.سی؟! ...




در «آژانس شیشه-ای» نکته-ی مورد بحث این بود که «امنیت ملی ما را "ابر قدرتها" وَ رسانه-هایشان تعیین میکنند، یا مردم ما؛ در واقع همان جانبازی که باید تحت مراقبتهای خاص پزشکی باشد وَ اگر  تا یکی، دو روز دیگر به بیمارستانی در اروپا فرستاده نمیشد، از دست میرفت.»






















  تهیه وَ تألیف : عـبـــد عـا صـی




 


بدترین سلاح سَرد، وضعیتی قرمز ...

برای مرجع وَ عنوان اولیه متن، به عنوان اشاره کنید

 مصرف آن ترشح دوپامین، سروتونین و نور اپی نفرین را در سیناپس‌های عصبی مغز به شدت افزایش می‌دهد و منجر به تحریک سلول‌های مغز می‌شود. این ماده به چهار صورت کشیدنی، استنشاقی، خوردنی یا تزریق مورد مصرف قرارمی گیرد.
حالت و حس آرامشی که به دنبال مصرف در فرد ایجاد می‌شود،
اغلب موجب میل بیش از حد براى استفاده از این ماده می‌گردد و شخص پس از اتمام اثرات مطلوب و به علت تخلیه شدید انرژی و با احساس خستگی مفرط ناچار به مصرف مجدد روی می‌آورد و در چرخه‌ای نابودگر و ویران‌کننده می‌افتد که خروج از آن مستلزم باید‌های بسیاری است.
نکته‌ مهم
به خاطر احتمال زیاد اقدام به خودکشی، بیمار باید به شدت تحت نظر باشد. استفاده از تمرینات ذهنی در قالب تکنولوژی نوروفیدبک و تحریک مغناطیسی مغز (CTMS) به همراه روان درمانی و درمان‌های رایج، از درمان‌های اعتیاد به شیشه است.
درمان
درمان وابستگی بهترین روش شناخته شده جهت درمان وابستگی به محرک‌ها به ویژه مصرف شیشه استفاده از روش ماتریکس می‌باشد. بدین صورت که بیمار تحت نظر یک روانشناس آشنا به روش ماتریکس و با آموزش تکنیک‌های مختلف و به کار بستن تکنیک‌های مورد نظر از وابستگی به محرک‌ها رهایی می‌یابد هر چند روش‌های زیر در کنترل وابستگی به شرح زیر پیشنهاد می‌شود.
1ـ درمان مسمومیت (مصرف موردی):
الف)
کنترل دمای بدن ب) مصرف آرام بخش مناسب برای کاهش اضطراب و افسردگی پ) کنترل تشنج احتمالی (با مصرف دارو) ت) نظارت دایم و حتی ارجاع به بیمارستان
‏2ـ درمان وابستگی:
الف)
باید به بیماران اطمینان داد که علایم ترک، ظرف چند روز فروکش می‌کند و هنگام درمان آب زیاد بنوشند، غذای کافی بخورند، ورزش‌های آرامش بخش انجام دهند و در هوای آزاد راه بروند.
ب)
استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها شامل: ( ویتامینE،C، ملاتونین و آلفا لیپوییک) و تجویز املاح و مکمل‌های غذایی (مانند منیزیم، آلانین و تیروزین، آب گریپ فروت).
درمان سایکوز:
معمولا علایم در صورت درمان صحیح با داروهای ضد سایکوز (بنزو دیازپین‌ها) ظرف هفت روز بر طرف می‌شود؛ اما نظارت یکماهه تا رفع کامل مشکل لازم است.
عوارض ترک
پرخاشگری کاهش توانایی جنسی عدم کنترل روانی انواع اختلالات پارانویی( بدبینی) ایجاد وابستگی روانی شدید احساس گم گشتگی مرگ مغزی اختلال اسکیزوفرنی(ازنوع آشفته) خلق تحریک پذیر عصبی بودن و بهانه جویی احساس بی‌حوصلگی احساس کسلی و سستی
 مصرف طولانی مدت شیشه منجر به ایجاد بدبینی شدید، خشونت، کاهش شدید حافظه، توهم‌های شنوایی و بینایی، سایکوز (جنون آنی) و بسیاری اختلالات عصبی دیگر و در نهایت مرگ می‌شود. پژوهش‌های تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف شیشه در دوران بارداری موجب بروز مشکلات عمده، از قبیل زایمان زودرس، واکنش‌های غیر طبیعی در مادر و حساسیت روحی بسیار شدید می‌شود. بروز نقص‌های مادرزادی در نوزاد نیز از دیگر تاثیرات منفی مصرف در دوران بارداری است.
 متاسفانه شیشه شخص را در وضعیتی قرار می‌دهد که تمایل به درمان ندارد و شاید این مصیبت بارترین تاثیر آن باشد که درمان و پیگیری این افراد را مشکل می‌کند.
 به علت ترشح زیاد نوروترنسمیتر‌ها، بعد از اندک زمانی انتهای اعصاب مغز تحلیل رفته و مغز نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را داشته باشد و بیمار فقط به‌خاطر ترس از عوارض ترک شیشه که مربوط به کارکرد ضعیف مغز است، اقدام به مصرف آن می‌نماید. در حال حاضر درمان اعتیاد به شیشه از مشکل‌ترین درمان‌های سوء مصرف مواد مخدر است که توسط یک تیم مجرب صورت می‌گیرد.
.
عوارض مصرف این ماده ، بسیار خطرناک و سنگین است. مصرف‌کنندگان این ماده در دفعات اولیه مصرف ، گاه تا 72 ساعت نمی‌خوابند. در این مدت ، سطح انرژی بسیار بالا ، توهم شدید و خیره شدن به یک نقطه خاص برای چندین ساعت و همینطور رفتارهای بی‌پروا ، از حالات نشئگی این ماده محسوب می‌شود و در این شرایط است که فرد به راحتی دست به ارتکاب جنایت و قتل زده و حتی از کشتن فرزندش نیز خودداری نخواهد کرد.
 
پس از بین رفتن اثر این ماده ، شخص مصرف‌کننده طوری احساس خستگی و کوفتگی می‌کند که ممکن است حدود 48 ساعت یا 2 شبانه‌روز به صورت پیوسته خواب باشد و پس از بیداری سر دردهای شدید ، بی‌قراری ، لرزش و حرکات غیرعادی اعضاء بدن مثل دست و سر از حالات آن است.
 مصرف‌کنندگان شیشه برای از بین بردن این حالت معمولاً دوباره مصرف می‌کنند و مانند سایر موادمخدر فرایند اعتیاد آغاز می‌شود و پس از مدتی مصرف‌کننده شیشه تبدیل به یک معتاد تمام‌عیار می‌شود که البته با مصرف‌کنندگان سایر موادمخدر مثل تریاک و حتی هرویین بسیار تفاوت دارد. عوارض مصرف شیشه را در طول چندماه ، حتی مصرف هرویین در طول چندین سال به وجود نمی‌آورد.
 عوارض مصرف شیشه به قدری وحشتناک است که حقیقتاً هرویین و یا قوی ترین مخدرهای سنتی در مقابل آن بسیار ضعیف هستند .مصرف‌کننده شیشه در حالت خماری ، دست به حرکات جنون‌آمیزی می‌زند که شاید از دیوانگان زنجیری هم سر نزدند.
از مهمترین عوارض طولانی مدت مصرف شیشه که معمولاً بعد از گذشت کمتر از 6 ماه مصرف خود را نشان می‌دهد
اختلال شدید در عملکرد دریچه پروستات است که معمولاً ادرار و اسپرم با هم دفع می‌شوند. آسیب‌های شدید کبدی و جوش‌های صورت ، ایجاد عفونت در دستگاه گوارش ، خصوصاً روده ها ، کوچک شدن بیضه‌ها به همراه درد شدید و تضعیف قوای جنسی از دیگر عوارض این ماده‌مخدر خطرناک است.
 توهمات شیشه به گونه ای است که بیان آن ها کار ساده ای نیست ، باورکردنی نیست . شیشه ای ها پس از گذشت مدتی از مصرف شیشه شدیداً بدبین می شوند ، همه مردم را دشمن خود می دانند ، فکر می کنند سیستم های امنیتی از کا ، گ ، ب گرفته تا سی آی ، ای همه دنبال آن ها هستند ، تصور می کند در همه جا مشغول پاییدن او هستند

 یکی از تفکرات جالب شیشه ای ها این است که فکر می کنند از زمانی که مصرف کننده شیشه شده اند بسیار پیشرفت کرده اند و تبدیل به انسان های دانایی شده اند و چیزهایی را می فهمند که دیگران نمی فهمند .
 هرگز خود را معتاد نمی دانند ، مصرف کنندگان تریاک را بسیار بی کلاس می دانند و اگر مثلاً به آن ها گفته شود که به جای شیشه تریاک مصرف کنند که این عوارض را ندارد ، عصبانی می شوند و می گویند : تریاک ! من تریاک مصرف کنم !
متأسفانه در صحبتهای عامیانه گفته می‌شود که شیشه چون مرفین ندارد پس اعتیاد هم ندارد. چقدر این نگرش اشتباه ؛ غلط و گمراه کننده است . این نگرش که فقط مواد مرفین دار و یا مواد بر گرفته از خانواده تریاک اعتیاد آور هستند و بقیه مواد که صناعی هستند و مرفین ندارند ،اعتیاد آور نیستند ، دنیا را گمراه کرده است .
 تحقیقات کاربردی کنگره 60 با قدرت و اطمینان این موضوع را ثابت کرده است که کلیه موادی که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند ، شامل هرویین ، تریاک ، شیره ، الکل ، حشیش ، کراک ، شیشه ، اکستازی ، قرص‌های خواب‌ ، آرامبخش و ضدافسردگی ، دیفنوکسیلات ، ترامادول ، بروفن و حتی استامینوفن ، که بدون تجویز پزشک مصرف گردد نیز مستقیماً روی این سیستم اثر می‌گذارند و باعث تخریب آن می‌شوند .
 متن کامل 

 

 

برای مرجع وَ عنوان اولیه متن، به عنوان اشاره کنید


 البته این مدارس مجدداً به خاطر مشکلات قومی و قبیله‌ای و جا به جایی‌های جمعیتی تک کلاس‌ها مجدداً در برخی استان‌ها اضافه شد که باز هم مرتفع کردیم.( !!! )

مجدداً در سال جاری احتمال می‌دهیم که برخی از استان‌ها مثل سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان کلاس‌های کپری تشکیل که البته آن را شناسایی می‌کنیم ( !!! ) .

معماری مدارس برای کلاس ششم ابتدایی دچار خدشه نشود( !!! ... )
 حدود 40 هزار کلاس درس برای پایه ششم نیاز است که با راهکارهای قبلی و کارشناسی این کلاس‌ها تأمین می‌شود.

7 هزار و 400 پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش در کشور
 برای مدارس پروژه‌های مسکن مهر خوشبختانه امسال مصوبات خوبی داشتیم که زیرساخت‌های مسکن مهر مثل ایجاد مدارس در این واحدها دیده شده و دولت آن را تکلیف کرده است و اکنون در حال ساخت و ساز مدارس در این واحدها هستیم.
 

 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی