سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

آدمکهای عروسکی-مون باید باوجدان وُ با مرام باشن، ولی به خودمون

 

 

 آدمکهای عروسکی-مون باید باوجدان وُ با مرام باشن،

 ولی به خودمون که میرسه، برعکس میشه!!! ...

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

1- میان دعا و ادعا تفاوت کمی ست اولی هر آن چه به زبان بیاید شنیدنی ست و دومی هر زمان به زبان بیاید نشنیدنی...
2 - من مانده ام که این مخترع نان تافتون چه فکری کرده است که این همه سوراخ گذاشته روی این نان!!!. یک لقمه درست و حسابی هم نمیشود گرفت.مرتب نشت میکند .
گاهی وقتا برنامه ریزی های آدم مثل نان تافتون میمونه. مثل تافتون به دردبخور و خوشمزه و دلنشینه ولی به دلیل وجود مورد بالا که عرض کردم باعث میشه اونطوری که می خواستی نشه...از طرفی توی برنامه ریزی هامون هم یک نفر مثل پسرخاله ( پسرخاله فیلم کلاه قرمزی) پیدا نمیشه معرفت داشته باشه . عاشق دیالوگ اون قسمتش هستم که
یک کیک مسموم بزرگ را پسرخاله تنهایی خورده بود که یک موقع بقیه نخورن و مریض بشن ... مجری پرسید : چرا ننداختیش دور؟ پسرخاله گفت: خب مورچه ها میخوردند مریض میشدند... مورچه را که نمیشه بهش سرم وصل کرد...
3- دیروز به چهارشنبه بازار به جهت خرید میوه و مایحتاج منزل ( در واقع خرید جنس بنجل ) رفته بودم.
برخی قیمت ها چون نیزه به قلب آدمی فرو می رفتند اما مگر میشد نخرید. بره وار به مردم نگاه می کردم که همچون من با بهت به قیمت های عنان گسیخته نگاه می کردند و خرید می کردند و لام تا کام نمی گشودند.
4 -
درد همنشین :
در پی مطالعه ویژه نامه نوروزی ایران مطالبی به ذهن ناقص بنده آمد که گویا کردنش بهتر از خاموش شدنش است ... من ملت ایران را در همین عصر کنونی با همه خوبی و ضعفهایش دوست دارم و آنها را جزو بهترین ها میدانم و به این ملت افتخار میکنم و همیشه خدا را شاکرم که فرصت داد در کنار اینچنین مردمان خوبی زندگی کنم و از کسانی نیستم که آریایی را اشرف مخلوقات بدانند و به تاریخ 2500 ساله خود ببالند و پادشاهان ستمگر را پرستش کنند.
اینها را گفتم که این را بگم ، مردم ایران یه چیزهایی را خوب میفهمند و یه چیزهایی را خوب متوجه نمیشوند. همه مردم ایران خوب فهمیدند تحریم چیه ولی اصلا نفهمیدند اختلاس چیه؟  خوب فهمیدند بحران های اقتصادی را ولی هیچ کسی نفهمید غول تورم را.  مردم ایران حتی جنگ را هم میفهمند ولی خودزنی را اصلا نمیفهمند. یعنی چی دروغ بین مسئولین چیز مرسومی شده؟  مردم حتی علت طرح تحول اقتصادی را هم خیلی خوب فهمیدند ولی اصلا نفهمیدن چطور بعضی مسئول ها از زیر مسئولیتشون شونه خالی میکنند و خطاهاشون را توجیه می کنند و آمار دروغ میدهند. خیلی درد داره مسئولی با اینکه عملکرد ضعیفی داشته باشه لبخند بزنه و سرش را مغرورانه بلند کنه و ادعا کنه که واسه کشورش سنگ تموم گذاشته...
5 - و در آخر، خدایا!...
 به خاطر تمام نعمت هایی که عطا کردی ، عطا نکردی ، به خاطر نعمت هایی که دادی و پس گرفتی و و شاید در آینده پس خواهی گرفت ، چیزهایی که پس گرفتی و بعدا میخواهی بدهی و خلاصه برای همه چیز شکر.

  

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

   اعتدال: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور موفق تر از سایر جریانها بود و در مرحله اول توانسته اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورد.
حبیبی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی نقش ویژه ای در موفقیت جبهه متحد اصولگرایان داشت ، ما پای روحانیت ایستاده ایم و پیوند موتلفه اسلامی و روحانیت پیوندی فصلی، موسمی و یا انتخاباتی نیست بلکه با اعتقاد از ابتدای تشکیل در خط روحانیت و ولایت عمل کرده ایم. وی در ادامه تاکید کرد: ما روحانیت را پیشتاز انقلاب می دانیم و به این مساله اعتقاد محکم داریم نه مانند حرف های فریبکارانه ای که عده ای می زنند . منافقین در اول انقلاب از امام(ره) دم می زدند و به دنبال تخریب دیگران بودند. امروز نیز می بینیم عده ای می گویند ما تابع مقام معظم رهبری هستیم اما در عمل می بینیم یاران انقلاب را تخریب می کنند و به دنبال زدن بازوان ولایت هستند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ یاران انقلاب و بازوان مقام معظم رهبری مساله ای سرنوشت ساز است بیان داشت: دشمنی ها علیه موتلفه اسلامی در قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس طراحی شده بود،
حتی مفسرین خارجی نیز اعتقاد دارند که اصولگرایی به معنای واقعی در میان تمام تشکل های موجود در کشور را موتلفه اسلامی از سال 1342 به وجود آورده است. حبیبی در ادامه خاطر نشان کرد: جبهه پایداری از بدو تشکیل علیه جبهه متحد اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی مخالفت های ویژه ای داشته است. وی در ادامه در خصوص نقاط ضعف جبهه پایداری اظهار داشت: نقاط ضعف اساسی-ای در جبهه پایداری وجود دارد. آیت الله مصباح در خصوص قهر رئیس جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی نژاد مستلزم ترویج مشایی می شود ، حمایت از احمدی نژاد حرام است. الان جبهه پایداری پشتیبان آقای احمدی نژاد است، سوال ما از جبهه پایداری این است که مگر شما مرید آیت الله مصباح یزدی نیستید؟ مگر احمدی نژاد از مشایی حمایت نمی کند؟ احمدی نژاد منهای مشایی وجود ندارد و چرا شما حمایت خود را پنهان می کنید. در طول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اگر کسی با مشایی زاویه پیدا کند باید از ریاست جمهوری برود و این حمایت کامل وی از مشایی را نشان می دهد.
 متاسفانه برخی ها دور خیز کرده اند تا کاندیداهای حزب موتلفه اسلامی در تهران رای نیاورند و تخریب های بسیار سازماندهی شده ای را به کار بسته اند، حزب موتلفه اسلامی همواره به برکت خون شهدای خود آنقدر اعتباراش را بالا می داند که این اعتبار با شکست و پیروزی در انتخاباتی ضربه به ریشه اش نخواهد خورد. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: ما با تمام توان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کنیم .

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی