سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

معاون اول احمدینژاد: همه آنهایی که تحریم-مان کرده-اند، به دستبو

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید


   طرح سوال از رئیس‌جمهور این روزها به داستان عجیبی تبدیل شده، داستانی که هر روز خبری جدید از به حد نصاب رسیدن یا نرسیدن امضاهای آن، همچنین تغییر محورهایش به گوش می‌رسد. طرحی که چند ماهی است در کش و قوس میان طراحان آن و هیات رئیسه مجلس به سر می‌برد و گویا قرار نیست پرونده آن در مجلس بسته شود.
اعتدال :
با اینکه طراحان سوال از رئیس‌جمهور همواره می‌گویند در این طرح بحث تقابل مطرح نیست بلکه قانون اجرا نشده و نمایندگان خواستار ارائه توضیح از سوی مسئولین در این خصوص هستند یا اینکه نباید ارائه این طرح سیاسی تلقی شود اما عده‌ای دیگربا سیاسی دانستن این طرح، آن را طرحی در جهت انتقام گیری از رئیس‌جمهور می‌دانند.
   اما این طرح بعد از فراز و فرودهای بسیار روز گذشته برای بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد و این بار نیز مانند گذشته یکی از نمایندگان طراح سوال از رئیس‌جمهور را به رسانه‌ها خبر داد که
تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور تا روز چهارشنبه به 78 امضا رسیده است. تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور تا روز چهارشنبه به 78 عدد رسیده و بعید می‌دانیم که این بار کسی امضایش را پس بگیرد، چرا که قرار بر این شد که اسامی کسانی که امضای خود را پس می‌گیرند منتشر کنیم.
    برخی از نمایندگان با این باور که محورهای سوال قدیمی شده یا از موعد مقرر آن گذشته سوال خود را پس گرفته بودند، به همین دلیل محورهای سوال را محدود کردیم و محورهایی که از موعد خودش گذشته بود را حذف کردیم.
    تعلل‌های هیات رئیسه مجلس به این دلیل بود که از دوباره از نصاب افتادن تعداد امضا‌ها می‌ترسیدند و اگر اعلام وصول می‌شد و از نصاب می‌افتاد اصلا در مجلس جلوه خوشی نداشت از این رو هیات رئیسه مدام تعلل می‌کرد اما این بار دیگر دلیلی برای تعلل وجود ندارد.
   پیش‌تر برخی طراحان سوال از رئیس‌جمهور این شائبه را مطرح کرده بودند که قدرتی در هیات‌رئیسه مانع از آن است طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن مجلس مطرح شود.  گفتنی است، داریوش قنبری، مسعود پزشکیان، سیدرضا اکرمی، علی مطهری و عوض حیدرپور شهرضایی پنج عضو کمیته پیگیری اجرای طرح سوال از رئیس‌جمهور هستند. کمیته‌ای که قرار است ضمن پیگیری اجرایی شدن طرح سوال از رئیس‌جمهور هماهنگی‌های لازم میان امضاکنندگان را برعهده بگیرند.

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

  سایت تابناک با درج جمله: "همه قدرت‌هایی که ما را تحریم کرده‌اند، به دست‌بوسی ما می‌آیند" از قول رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری، این عکس را نیز منتشر کرده است.
سایت مزبور در زیر عکس، این دیالوگ طنز را بین معاون اول رئیس‌جمهوری و نیکزاد وزیر راه و مسکن آورده است.
رحیمی: مهندس جان این لیست شرکت‌هاییه که قراره از کشور چین بیان برای دست‌بوسی! بعدشم یه قرارداد اتوبان تهران شمال باهاشون ببند..
نیکزاد: اما دکترجان! اه ببخشید حاج‌آقا، ظاهراً شب مهمون دارید، این لیست خرید منزله ...

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی