سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

اژهای از وابستگی مفسدین بانکی به منابع قدرت میگوید ...

 اژه‌ای از وابستگی مفسدین ‌بانکی


برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

    اژه‌ای: بار دیگر تکرار می‌کنم که یک شخص حقیقی و یا حقوقی بدون وابستگی به قدرت نمی‌تواند چنین تخلفی را مرتکب شده باشند. قطعاً کسانی بوده که راه را برای آنها هموار کرده‌اند، عده‌ای آنها را حمایت کرده‌ و یا در این جریان شرکت و یا معاونت داشته‌اند که به حول قوه الهی آنها را شناسایی و با همه آنها برخورد می‌کنیم.
    در پرونده فساد مالی اخیر متوجه شدیم که متهم بخشی از اموال را برای بستگان خود خریداری کرده و در جاهایی پنهان کرده‌اند. به طور مثال بیش از 10 میلیارد تومان برای دو همسر خود جواهرات خریده که موجود است و حتی سند یک برلیان که حدود 6 میلیارد تومان هزینه آن بوده است به دست آوردیم که البته خود برلیان را هنوز پیدا نکرده‌ایم.
    همچنین متهم برای یکی از همسران خود آپارتمان 600 متری در برجی خریداری کرده که دو میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه آن است که تقدیم آن خانم شده است و روز به روز چنین مسایلی در پرونده روشن می‌شود.
   وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اسامی افرادی را که بر قوه قضائیه در خصوص پرونده فساد مالی فشار وارد می‌کنند اعلام می‌کنید، گفت: به نظر نمی‌رسد که هم اکنون نیازی به ذکر نام این افراد باشد اما به هر حال در این گونه پرونده‌ها به طور طبیعی کسانی هستند که منافعشان به خطر می‌افتد و یا احساس خطر می‌کنند و به دنبال جوسازی علیه قوه قضائیه هستند که ما در مقابل باید کار خودمان را به درستی انجام دهیم.
 

 


برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی مدعی شد: دولت احتمالاً از گرانی ارز 15 هزار میلیارد تومان سود کرده است و قصد دارد کسری بودجه خود را از طریق سود ناشی از گرانی سکه و ارز تأمین کند. در سال گذشته دولت اعلام کرد که 54 هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از هدفمند کردن یارانه ها را مطرح کرد که مجلس نیز آن را تصویب کرد.
    در جلسه ای مجلس به دولت اعلام کرد که نمی تواند درآمدی بیشتر از 27 هزار میلیارد تومان داشته باشد. ولی آنها اصرار کردند که درآمد 40 هزار میلیارد تومان تصویب شود؛ از همان روز اول معلوم بود با کسری بودجه مواجه خواهند شد.
    در نتیجه از پیش بینی درآمد 54 هزار میلیارد تومانی دولت از محل اجرای یارانه ها با فرض شرایط ایده آل، در نهایت 30 هزار میلیارد درآمد حاصل شود.
    اگر قرار است تا پایان سال 45 هزار و 500 تومان ماهیانه به هر نفر پرداخت شود برای 3 ماه آخر سال دولت از کجا می خواهد این پول را تهیه کند؟
    دولت تاکنون مبلغ 30 هزار میلیارد تومان در 9 ماه به مردم پرداخت کرده است، این در حالی است که درآمد دولت 24 هزار میلیارد تومان بوده است اما این 6 هزار میلیارد تومان که بیشتر از درآمدهای ناشی از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها هست از کجا به مردم پرداخت شده است؟ دولت مبلغ 10 هزار میلیارد تومان را از چه طریقی می خواهد به وزارت خانه های صنعت و کشاورزی پرداخت کند؟ دولت از طریق برداشت های غیرقانونی برخی حساب ها، همچنین از محل سود ناشی از گرانی سکه و ارز تصمیم دارد کسری بودجه خود را جبران کند.
 احتمالاً دولت بیش از 15 هزار میلیارد تومان از محل گرانی ارز سود کرده است.
    گرانی ناگهانی و یک شب ارز باعث شده که دولت سود کند؛
ضمن این که دولت بیشترین ذخایر طلا را در اختیاردارد بنابراین دولت در این زمینه بیشتر از 15 هزار میلیارد تومان سود کرده است. به این ترتیب سود حاصل از گرانی سکه و ارز محل جبران کسری بودجه سال 90 است.
 

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی