سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

بزرگنمایی مشکل قلیان-کشی، وَ کم-توجهی به شیره-کش خانه-ها!؟ ...

 بزرگنمایی مشکل قلیان-کشی،

 وَ کم-توجهی به شیره-کش خانه-ها!؟ ...

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

     پس از گذشت بیش از دوماه از نقص مصوبه دولت مبنی بر آزادی استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌ها توسط دیوان عدالت اداری، هیئت وزیران قهوه‌خانه‌ها را از فهرست اماکن عمومی خارج کرد.
   وزارت کشور این بار کلیات قانون را تغییر داد.
به نحوی که صبح چهارشنبه 26 آبان ماه سال جاری پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: بر اساس ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و به منظور حفظ سلامت عمومی به ویژه محافظت در مقابل استنشاق تحمیلی دود محصولات دخانی، استعمال این مواد در اماکن عمومی ممنوع است که با توجه به خروج قهوه خانه ها از شمول این آیین نامه، ‌استعمال مواد دخانی در قهوه خانه ها از این پس مجاز است.
    در همین رابطه و در واکنش به این اقدام دولت حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد مصوبه اخیر دولت در مورد رفع ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌ها گفت:
دولت نمی تواند بر روی آرای صادره از هیئت عمومی دیوان مصوبه تصویب کند. البته ما متظر هستیم تا این مصوبه به دیوان عدالت ابلاغ شود.
 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی