سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

مجلسیها! به این میگن خانه-ی ملت!؟

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

     با رای مجلس شورای اسلامی به 1 استفساریه، از این پس با حداقل 2 سال پست سیاسی، می‌توان 80درصد حقوق مدیریتی را الی الابد دریافت کرد!
بر اساس این تصمیم که با اصرار اولیه حدود 120 نماینده و همراهی اکثریت مجلس اتخاذ شد کسانی که حداقل 2 سال در پست‌های سیاسی باشند، در صورتی که از این پست‌ها برکنار شده یا کناره‌گیری کنند، در صورتی که به سمت پایین‌تر منصوب شوند و حقوق‌شان کمتر از 80 درصد قبل باشد، باید مابه‌التفاوت حقوق به گونه‌ای به آن‌ها پرداخت شود که از 80 درصد فوق العاده پرداخت حقوق برخوردار شوند.
نمایندگان مجلس همچنین مقرر کردند که بازنشستگان این مناصب نیز از این دریافتی دائمی برخوردار باشند. البته این مصوبه شامل مدیران و مسئولان سیاسی دولت‌های قبل نمی‌شود و از این پس لازم‌الاجراست.
در این نوشتار وارد نقد ماهوی مصوبه اخیر - که قطعاً جزو شاهکار(!)‌های مجلس هشتم است - نمی‌شویم و فقط چند سوال کوچک از نمایندگان می‌پرسیم هرچند که می‌دانیم نه جوابی خواهند داد و نه اصولاً گوش‌شان بدهکار حرف حق است؛‌ اما هیچ‌کدام از این‌ها باعث نمی‌شود صم و بکم، تنها نقش تماشاچی را داشته باشیم تا برخی آقایان و خانم‌های نماینده تصور کنند که ملت و رسانه‌هایشان نمی‌فهمند!
1 - کدام یک از شما نماینده‌ها جرأت دارد و اساساً روی‌تان می‌شود که حوزه انتخابیه‌تان بروید و به مردم بگویید که چنین چیزی را تصویب کرده‌اید؟ مخصوصاً که در ماه‌های منتهی به انتخابات هم هستیم و حضرات بیش از پیش به خدمت مردم شرفیاب خواهید شد! همین که نمی‌توانید این مصوبه را برای مردم تعریف کنید، برای اثبات ضدمردمی بودنش کافی است.
مگر شما مثلاً وکیل مردم نیستید و نباید مطالبات آن‌ها را پیگیری کنید؟ در کل این 75 میلیون ایرانی چندنفرشان این مطالبه را داشته‌اند که بروید و برای سیاستمداران حقوق مادام العمر تصویب کنید؟ مردم چقدر باید از دست شما اعصاب‌شان خرد شود؟
2 - آیا جز این است که این مصوبه را برای فردای خودتان تصویب کرده‌اید؟
بله! درست است که در مصوبه آورده‌اید مدیران سیاسی دولتی از این موهبت برخوردار می‌شوند ولی مگر غیر از این است که اکثر شما نماینده‌ها بعد از دوران نمایندگی وارد مناصب مدیریتی دولتی می‌شوید؟ از معاون رئیس‌جمهور گرفته تا وزیر و معاون وزیر و استاندار می‌شوید و 2 سال که در این سمت‌ها بودید، تا دم مرگ از کیسه مردم حق و حقوق(!) آن 2 سالی را بر می‌دارید که در همان 2 سال هم دستمزدش را گرفته‌اید! بی‌دلیل نیست که فقط 16 نفرتان به این موضوع رأی منفی داده‌اید.
مصوبه نان و آبداری است؛ مبارک‌تان باشد ولی بدانید چیزی هم به اسم حلال و حرام و قبر و قیامت وجود دارد و باید ریال به ریال این پول‌ها را به ده‌ها میلیون صاحب حق، بر سر پل صراط جواب پس بدهید.
البته شما می‌توانید؛‌ کاری که ندارد فوقش یک استفساریه هم برای آنجا در نظر می‌گیرید!
3 - اگر روز انتخابات،‌ شرکت مردم در پای صندوق‌های رأی آن طوری که باید نباشد،‌ یکی از دلایلش خود شماها هستید که با این کارهای‌تان مردم را از جایی که قرار بود "خانه ملت"‌ باشد، ناامید می‌کنید.
مردم منت گذاشته و به شما اعتماد کرده و رأی داده‌اند که بروید مجلس و مشکلات‌شان را حل کنید ولی وقتی می‌بینند که این قبیل مصوبات شرم‌آور و ضدمردمی از مجلس بیرون می‌آید دیگر چه امیدی می‌توانند داشته باشند؟ بنابراین هرچه زودتر خطای خود را جبران کنید و این مصوبه ننگین را از دامن مجلس بزدایید.
و در پایان از شورای نگهبان انتظار می‌رود این آپارتاید را مردود اعلام کند چه آن که به دلیل تبعیض‌آمیز بودن و ماهیت ناعادلانه‌اش هم با اسلام مخالف است و هم با قانون اساسی و هم خراشنده وجدان عمومی جامعه است. برای جمهوری اسلامی که مسوولانش راست می‌روند و چپ می‌آیند خود را نوکر و خدمتگزار مردم معرفی می‌کنند زشت است که مدیران سیاسی‌اش با 2 سال صاحب منصبی مادام‌العمر به بیت‌المال وصل شوند. واقعاً این بود آرمان‌های ما؟
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی