سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

عامل اختلاس را آزاد کنید!

    نظر

 ترویج زندگی‌ اشرافی وَ افزایش فقر در جامعه ...

برای مرجع خبر، روی عنوان کلیک کنید

    تبعیض و اختلاف میان انسان‌ها موضوعی بوده است که بشر در سرتاسر تاریخ تاب تحمل آن را نداشته است. زمانی تبعیض خود را در برتر بودن رنگ پوست نشان می‌داد، زمانی در اصالت خون و خانواده و امروز جنس تبعیضات به شکاف اقتصادی میان انسان‌ها مبدل شده است. گروه با اتکا به سرمایه‌های فراوانی که از تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی به دست آورده‌اند در ناز و نعمت زندگی می‌کنند و گروه کثیری به سبب فاصله نجومی که بین آنها و گروه‌های مرفه افتاده مجبور به تحمل زندگی سخت و مشقت آور هستند.
بروز زندگی‌های لوکس و رفتارهای اشرافی گری حتی در کشور اسلامی ما نیز خود را نشان می‌دهد و گردن کشی می‌کند.
در حالی که قشر کثیر و زحمت کشی که به دره عمیق فقر افتاده‌اند روزی حماسه سازان و حامیان اصلی انقلاب دیروز و امنیت امروز هستند. مقایسه زندگی و معیشت قشر متوسط و اکثریت ضعیف جامعه با رفتار و کردار گروه از مرفهین جامعه نشان از افزایش روز افزون بین این دو طبقه می‌باشد.
در زیر پوست شهر! نه اشتباه کردم؛
در سطح شهر خانوارهایی هستند که برای تهیه شام شبشان دغدغه دارند و در تاریکی شب و زیر نورافشانی مجلل ساختمان‌ها و رستوران‌های لوکس گروه به خوردن غذای 167 هزار تومانی مشغول هستند و در اقصی نقاط جهان در سیر و سفر آن چنانی، البته داشتن ثروت و زندگی مرفهانه درهیچ دین و مسلکی منع نشده است اما کسب ثروت و درآمدهای نجومی قاعده و حساب و کتابی دارد.
 

 متن کامل

 

عامل اختلاس را آزاد کنید!

برای مرجع خبر، روی عنوان کلیک کنید

 
با گذشت یک ماه از افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط سایت آینده و انعکاس گسترده آن در رسانه ها، پیشنهاد می شود قوه قضاییه هرچه سریعتر عامل این اختلاس را آزاد کند!
به گزارش خبرنگار آینده ، عامل اختلاس مذکور که فردی نوآور و دارای ابتکار عمل و بااستعداد می باشد، از ضریب هوشی و خلاقیتی به مراتب بیشتر از مسئولین فعلی اقتصادی کشور برخوردار بوده و به همین دلیل توانسته است این میزان اختلاس را که حتی از رقمهای مشابه در آمریکا نیز بالاتر است، انجام دهد.
دستگیری نامبرده که ظاهرا به دلیل زشتی اقدام اختلاس، توسط دستگاه قضایی صورت گرفته، زمانی منطقی است که سایر عوامل موثر در اختلاس نیز مورد برخورد قرار گرفته و یا حداقل برای نشان دادن تاسف خود از این اقدام، دست به عذرخواهی و استعفا بزنند.
اما طی یک ماه گذشته هیچ یک از این عوامل احساس پشیمانی نکرده و موضوع استعفا حتی به ذهنشان هم خطور نکرده و ظاهرا موضوع اختلاس برخلاف تصور مردم، موضوع چندان زشت و خجالت آوری نیست، بلکه حتی به تعبیر وزیر اقتصاد می تواند نتیجه کار یک قهرمان باشد.
بنابراین دستگیری عامل اختلاس نیز هیچ گونه وجهی ندارد و اگر قرار است با مسئولین موثر در اختلاس هیچ برخوردی نشود و حتی آنها به سفر تشویقی آمریکا برده شده و در هتلی مجلل با بهترین پذیرایی و امکانات از آنان تقدیر شود، چرا عامل اختلاس باید در زندان اوین به سر ببرد؟
بنابراین پیشنهاد می شود قوه قضاییه به سرعت وی را آزاد کند و از آنجا که این فرد احتمالا دارای هوش و استعدادی به مراتب بیشتر از مقامات اقتصادی دولت است، انتصاب وی به سمتهایی نظیر رییس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و یا معاون اول رییس جمهور می تواند موجبات شکوفایی بیشتر استعدادهای وی را فراهم آورد.


تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی