سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

مردم از شعار خستهاند، نیازمند عملاند

مردم از شعار خسته‌اند، نیازمند عمل‌اند

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

      حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص وحدت اصولگریان، گفت: «به اعتقاد من اصولگرایان نیازمند وحدت بر سر اداره امور کشور و نوعی وحدت عملی هستند. دولت و مجلس عنوان اصولگرایی را به همراه دارند و نیازمند این هستند که مردم در عمل ارزیابی مثبتی از عملکردشان داشته باشند و همچنین باید برای آینده نوعی راهکار عملی نشان دهند.» «به نظر من چهره‌های شاخص اصولگرایی هم به این نتیجه رسیده‌اند که مردم از شعار خسته شده‌اند و در واقع نیازمند عمل هستند. باید گفت رفع مشکلات مردم بسیار بهتر از هرگونه موضع‌گیری حق‌طلبانه، حق به‌جانبانه و هرگونه محکوم سازی طرف مقابل می‌باشد.» «جریان معتدل اصولگرایی یعنی اعتقاد به نگاهی که مبتنی بر جذب حداکثری و به دفع حداقلی باشد. یک همچنین جریانی می تواند در آینده حضور داشته باشد و هم در رقابت با رقبای خارج از جریان و هم در رقابت درونی بتواند صاحب رای شود.» «اصلاح‌طلبانی هستند که انتخابات را به عنوان حق و تکلیف خودشان می‌دانند و در نهایت هم در انتخابات شرکت خواهند کرد. حالا ممکن است تابلوی شرکتشان متفاوت باشد. لذا کسانی که فکر می‌کنند اصولگرایان حضور بی‌رقیبی در انتخابات خواهند داشت، تحلیلی عجولانه ارائه داده‌اند.»
 

 احمدی نژاد: منابع پولی و مالی احتکار می شود

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

   خوشبختانه تصوری که سالیان طولانی حاکم بر مدیریت بود که کارها را باید دولت تصدی کند، امروز به تاریخ پیوسته است و در واقع ذهنیت مدیران و برنامه‌ریزان در این ارتباط اصلاح شده است و اکنون کمتر کسانی هستند که این تفکر را داشته باشند که دولت باید متصدی همه امور باشد و همه کارها را خود انجام دهد، سرمایه‌گذاری، واردات و صادرات را فقط خود دولت انجام دهد. همانطور که گفتم این ذهنیت اصلاح شده است.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی