سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

میخواهند بگویند اگردنبال کسی هستید که جلو نظام بایستد، بهتراز اح

    نظر

پوست ضد گلوله از تار عنکبوت و شیر بز!/ عکس

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

    محققان هلندی توانسته‌اند نوعی بز را مهندسی ژنتیک کنند که بتواند شیری با پروتئین‌های مشابه تارعنکبوت تولید کند.  پس از دوشیده شدن، می‌توان این شیر را تابیده و به شکل ماده‌ای بافت که 10 برابر سخت‌تر از فولاد است. پوست ضد گلوله از تار عنکبوت و شیر بز!/ عکس این محصول را می‌توان سپس با پوست انسان ترکیب کرده و چیزی ساخت که دانشمندان امیدوارند از مقاومت کافی برای توقف گلوله برخوردار باشد. جلیله السعیدی، محقق و دانشمندی که با کنسرسیوم ژنومیک پزشکی قانونی هلند همکاری می‌کند، اظهار کرده که این پروژه تارعنکبوتی با الهام از وزن و سرعت یک فشنگ کالیبر 22 اسلحه خفیف، به «2.6 گرم 329 متر بر ثانیه» موسوم شده است. السعیدی این امکان را مطرح کرده که با اضافه کردن ژنهای تولیدکننده تار عنکبوت به ژنوم انسان می‌توان به سختی و مقاومت مورد نیاز در برابر گلوله دست یافت.
 
 

می‌خواهند بگویند اگردنبال کسی هستید که جلو نظام بایستد، بهتراز احمدی‌نژاد گیرتان نمی‌آید

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

اولین پروژه‌ای که جریان انحرافی کلید زد این بود که در دولت نهم ارتباط دولت را اولا با نخبگان و ثانیا با طبقه متوسط شهری تیره کند. آقای احمدی‌نژاد مطابق تئوری‌ای که مشایی و دوستانش تزریق کرده بودند هیچ ارزشی برای این http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/4-3-1390/IMAGE634419511892923773.jpgطبقه قائل نبود و همیشه می‌گفتند که اصلا ما چه احتیاجی به این‌ها داریم.
      ما در هفته اول بعد از انتخابات سال 88 به دنبال یک نفر می‌گشتیم که برود در تلویزیون از آقای احمدی‌نژاد دفاع کند، ولی گیر نمی‌آوردیم. چون روابط را با همه نخبگان تیره و تار کرده بود.
      احمدی‌نژاد بدون تردید به خاطر چسبیدن به این تئوری خطرناک نتوانسته بود هیچ پشتوانه‌ای از نخبگان غیر دولتی برای خود فراهم کند تا حاضر به دفاع از او باشند.
      جریان انحرافی بر این عقیده است که سیستم و ساختار نظام جمهوری اسلامی به شکلی تغییر کند که بیشترین میزان آزادی عمل برای آقای احمدی‌نژاد به وجود بیاید.
      مسیر جریان انحرافی برای ساختار شکنی مسیر معیشت مردم است. این‌ها سعی دارند به مردم بگویند ما می‌خواهیم برای شما کار کنیم ولی این ساختار بیش از این به ما اجازه نمی‌دهد و باید عوض شود.
      در عرصه فرهنگ مهم‌ترین پروژه جریان انحرافی لیبرالیزه کردن عرصه و از سکه انداختن ارزش‌های انقلاب اسلامی و جایگزینی آن با یک مجموعه ارزش‌های من‌درآوردی جدید است.
      وقتی که احمدی‌نژاد خانه‌نشین شد جریان انحرافی سه پیام را می‌خواستند بدهند به سه گروه. یک پیام به طبقه متوسط که به میرحسین رای دادند و آن اینکه اگر شما دنبال کسی هستید که جلوی نظام بایستد، بهتر از احمدی‌نژاد گیرتان نمی‌آید.
      پیام دوم برای آن 25 میلیون نفری بود که به احمدی‌نژاد رای دادند و آن هم این بود که ما می‌خواهیم برای شما کار کنیم، اما نمی‌گذارند و دست ما را بسته‌اند.
      یک پیام هم برای خارج از کشور می‌خواستند بفرستند و آن اینکه ما در ایران تصمیم‌گیرنده هستیم و این طور نیست که در ایران ما تابعی از تصمیم‌های جای دیگر باشیم.


تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی