سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

ابر-بدهکار بیت المال باید ابر-آقازاده هم باشد! ...

 

 

 

 

 

ابر-بدهکار بیت المال باید ابر-آقازاده هم باشد! ...

فرد نامبرده در برهه‌ای از زمان سهامدار عمده یکی از بانک‌های کشور بوده است. چگونه می‌شود فردی هم سهامدار بانک باشد و هم جزو ابربدهکاران بانکی کشور قرار گیرد.

سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: بزرگترین بدهکار بانکی کشور یک تولیدگر واقعی است که محدودیت‌های بودجه‌ای دولت باعث گرفتاری‌های وی شده است.

می‌توان پی برد که منظور ایشان همان آقای معروفی است که در جریان خریداری سهام بانک پارسیان اسم و رسم ایشان تیتر یک بسیاری از رسانه‌های کشور شد اما جای تعجب است با سابقه‌ای که از این فرد به جای مانده، در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه می‌گذرد که این افراد مفسد اقتصادی معرفی نمی‌ شوند.

خوب بود سخنگوی محترم ستاد قبل از انجام مصاحبه جستجویی در اینترنت انجام می‌‌داد تا حداقل بداند نامبرده در جریان یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های رشوه‌خواری کشور نیز دستی بر آتش داشته است.

کافی است به سال 88 مراجعه کنیم. آنگاه که قوه قضاییه کشور از دستگیری باند بزرگی در شرکت ملی گاز خبر داد که در جریان آن مدیران ارشد این شرکت دستگیر و آقای "ر" نیز با عنوان پرداخت 900 میلیون تومان رشوه به تحمل 3 سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

چگونه است که آقای رییس‌جمهور ایشان را مفسد اقتصادی معرفی می‌کند اما ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از وی به عنوان تولیدگر واقعی نام می‌برد. هر چند تولیدات ایشان در صنعت لوله‌سازی معروف است اما مگر نیستند تولیدکنندگانی که به خاطر چند میلیون بدهی بانکی زندگی را پشت میله‌های زندان سپری می‌کنند.

 متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی