سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

خانم وزیر، باز هم یک مقدار انکار کنید!

 

 

 

 

خانم وزیر، باز هم یک مقدار انکار کنید!

 

بنابراین، هم اینک باید از وزیر بهداشت پرسید، چه شده است که ایشان پس از گذشت یک هفته و پس از تأیید مقامات وزارت بهداشت و منابع بیمارستانی و همچنین انتشار فیلم و مصاحبه هایی از رها شدن بیماران، به فکر انکار اصل این قضیه افتاده است؟!

آیا معاونان وی به اشتباه و با شتاب آن خبر را تأیید کرده و حتی تغییراتی را به دلیل چنین رفتاری در بیمارستام امام انجام داده اند؟!

اگر چنین است که این خود گناهی نابخشودنی تر است که معاونان یک وزارتخانه، خبری را تأیید می کنند که وجود نداشته یا تغییراتی را در بیمارستان ها به خاطر گناه نکرده انجام می دهند و یا با انجام مصاحبه هایی درباره اتفاقی که نیفتاده، حیثیت دستگاه سلامت کشور را زیر سوال می برند؛ این که صد البته اگر کوتاهی بیشتری از رها کردن بیماران نباشد، قصور کم تری نیست!

افزون بر این که با این انکار، نه تنها اصل قضیه از بین نمی رود، بلکه نقایص مدیریتی خانم وزیر بیش از پیش نمایان می شود، در حالی که حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم در این وانفسا می توانست تا اندازه ای افکار عمومی را آرام و امیدوار به رفع معضل کند.

مطالب مرتبط :

گفت و گوی تکان دهنده بیمار رها شده

تکذیب خبر تعطیلی درمانگاه بیماران جذامی!

دادستان تهران: متهم رها کردن سومین بیمار هم دستگیر شد

آقای رئیس جمهور! بجای راننده و نگهبان، وزیر بهداشت را مواخذه کنید
 

متن کامل

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی