سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

گنج دلالان : رنج فلاحان

 

 

 

 گنج دلالان : رنج فلاحان

 

 

به گزارش خانه ملت، "سیدعلی ادیانی‌راد" گفت: با پایان برداشت محصولات بحث حضور دلالان در خرید محصولات به یکی از معضلات اصلی مازندران تبدیل می شود و این امر در کنار نبود برنامه‌ریزی و امکانات مناسب برای عرضه به روز محصولات کشاورزی موازی کاری‌های مسئولان موجبات نارضایتی کشاورزان را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، در مورد فروش محصولات کشاورزی به دلالان، گفت: متاسفانه کشاورزان به علت نبود سازمانی مشخص وهمچنین به دلیل بازپس دادن قرض‌ها و سود بانک‌ها، مجبورند بیشتر درآمد و سود خود را به دلالان بدهند.

وی در باره نرخ دلالان برای خرید محصولات، افزود: نرخی که دلالان برای خرید محصولات کشاورزی می‌دهند، بسیار ناچیز و ناعادلانه است .

ادیانی‌راد تصریح کرد: به علت نبود برنامه‌ریزی مناسب حضور دلالان افزایش یافته است و از طریق خرید محصولات کشاورزی در سر مزرعه و فروش آن در بازار سودهای کلانی را کسب می‌کنند که در واقع حق کشاورزان است.

متن کامل

 تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی