سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

برادران حزب الله درجشنواره فیلم فجر!

 

 

 

 

 

 

برادران حزب الله درجشنواره فیلم فجر!

 

 

 

بالاخره بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید اما متأسفانه باز هم آنطور که انتظار می‌رفت، کارها درست نبود.
داوری‌ها هم اشکال داشت. مشکل هم به قدری اساسی بود که حتی حضور حاج [دکتر] حسن عباسی و دکترین بی‌نظیرشان نیز چاره کار نشد. باز هم دست بیگانگان از آستین و چشم و حلقوم برخی عناصر سرسپرده درآمد و داوری‌ها را به گونه‌ای دیگر رقم زد، چندان که حاج [دکتر] حسن عباسی هم از ماجرا شاکی شد و برای اهدای جوایز روی صحنه نرفت و بعد هم اعلام کرد که آرا را چنان که باید و شاید، قبول ندارد.
این شد که تصمیم گرفتم تکلیف سال آینده را روشن کنم. از آنجا که در کشور ما اعداد اهمیت موضوعات را روشن می‌کنند، سال آینده که سی‌امین سال برگزاری جشنواره فجر است، بی‌خود و بی‌جهت مهم‌ترین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. لذا پیشاپیش ترتیب و تدبیر و ترکیبی اتخاذ کرده‌ام که در دوره سی‌ام، جشنواره اساساً بدون دخالت دست برگزار شود چرا که دست‌های بیگانگان و دشمنان یک خاصیت عجیبی دارد که از جاهای گوناگون بیرون می‌آید و موضوع و موضع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نفع آنها مصادره می‌کند.

http://farsiblog.mihanblog.com/post/1978

 

   تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی