سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

ت تقریبا بعد از دو دهه ، وزارت توجیهات ظهور می کند!؟

 

ت  تقریبا بعد از دو دهه ، وزارت توجیهات ظهور می کند!؟

((( هول نکنین! این داخل پرانتز ِ واقعیه؟! یک مثنوی هفتاد من ِ بی ربط وُ اعصاب ساطوری نیس. شاید دیده یا شنیده باشین، راننده های مادر مرده ای رو با چار صد ، پونصد تومن هزار تومن صورتحساب تخلفات رانندگی!؟ بعله، همین چند هفته پیش هم جام جم ملّی و انحصاری مون با توجه به جناح بندی های دوره ای خاص خودشون ، این خلایق سرگردون و بیچاره رو ، برای چندمین بار نشون داده. خلاف یک اتول شخصی این بوده که تبدیل به تراکتور شده (!؟) وُ برخلاف مقررات مسافر سوار کرده. خلاف خیلیای دیگه نرفتن به اون سر مملکت وُ [ مثلا، اردبیل ] جریمه شدن بوده!!! ... اینا دیگه بیشتر از بقیه جوش آورده بودن وُ مثل ذرت ِ تو تابه، پشتک وُ وارو میزدن! میگفتن که خلافی مال امساله، و اصلا یک چرخ این اتول قراضه هم به این شهر نرسیده!؟ بعد که با قاضی رسیدگی به این خلافا صحبت کردن، ایشون باقلوا وُ شکر پاره برافشاندند وُ گفتند: « این جور اشتباهات از پرسنل وظیفهء راهنمائی و رانندگی سرزده! مسئولین باید صدور قبض جریمه رو فقط به افسران مربوطه بسپارن؟! ... » معلوم شد که حاج آقا هم عضو ارشد « شورای مصلحت وزارت توجیهات » هستن و در نشون کردن « کوتاه ترین دیوار  ِ فکسنی » ، هزار ماشاالله، استادن!!! ... حالا حساب و کتاب پرتقال فروش رو  وارسی کنین! ... و این هم خبر جدید از اصحاب انصار ناجا : )))

وزارت توجیهات به نقل از سردار انصاری ( از صحابهء « انصار » ناجا ) بشارت داد: « بنا بر قول قبلی به اقشار آسیب پسند ایران ، افزایش جرائم رانندگی ، بعد از دو سال ، از امروز برقرار میشود ». ((( اگه خیلی احساساتی شدین وُ ظرفیت این همه عدالت اجتماعی وُ اختصاصی رو ندارین، بقول بعضی از اصحاب « جام جم » رقص وُ آواز  در بَـکنین! )))   

 شبکه خبر، اواخر شهریور ۱۳۸۴

 « وزارت توجیهات » (!؟) ، به نقل از مقامات معظم اقتصادی و بازرگانی، بشارت داده اند که گرانی برخی کالاها در ماه رمضان موقتی بوده و ماه بعد ، قیمتها پائین میآید. 

((( انشاالله به یاری دولت خدمتگزار ، و البته مشروط بر اینکه توبهء « آقا زاده ها » در این ماه مبارک ، به گوش کسی برسد!؟ ... )))  

شبکهء خبر ، ۱۷/۷/۱۳۸۴

پس از شورای مصلحتی ِ وزارت توجیهات ، مقام معظم معاونت وزارت مسکن ، که سالیان سال این بار بر دوش گرفته اند ( مُدّ َ ظِـلـِهُ العالی ) ، با سعهء صدر و صداقت تمام وُ کمال ، تهمت وُ افترای احتکار و گرانی فزایندهء مسکن را از چهرهء آقا زاده های انبوه ساز ، زدوده و فرمودند که این قشر زحمتکش از هر تقصیری مبرّا بوده و برخی شان چنان به فلاکت وُ  ورشکستگی افتاده اند که بعلت تأخیر پرداخت اقساط وامهای شان ، به ادای جریمه مبتلا شده اند !!! ... معظم له ، همچنین از حقوق ِ گیرندگان وام مسکن در تهران و ابر شهرها مدافعه نموده و فرمودند که با این ارزانی مسکن در شهرستانها ، روا نیست که سقف وام مسکن برای ابر شهر نشینان و دیگران (؟!) یکسان باشد.  

شبکهء خبر ، ۱۸/۷/۱۳۸۴

    بازگشت به وبـلاگـهــای مـن