سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

حقوق 250 هزار تومانی به بیکاران کارجو

 

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

 طرح بیمه بیکاری متقاضیان کار در اولویت طرح در صحن علنی مجلس است و منابع پرداخت مقرری از محل منابع قرض الحسنه بانک‌ها در نظر گرفته شده است.
 این طرح در انتظار مطرح شدن در صحن علنی مجلس است.
 این طرح به عنوان هفتمین دستور کار مجلس براساس اولویت و نوبت قرار دارد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه طرح بیمه بیکاری متقاضیان کار جزء اولویت‌ها است، گفت: به جریان افتادن این طرح در صحن علنی مجلس بستگی به میزان و حجم دستورهارهای قبلی مجلس دارد که چقدر زمان برای تصویب آنها داشته باشد.
 اکنون این طرح در اولویت هفتم است.
 منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها یکی از منابع درنظر گرفته شده برای این طرح است.
 منابع دیگر نیز برای آن درنظر گرفته شده، و نظر نهایی را نمایندگان در صحن مجلس خواهند داد و مهم این است پیش بینی منابع مغایر با اصل 75 قانون اساسی نبوده و باعث کاهش درآمدهای دولت نشود.
 طبق این طرح کمک هزینه 200 هزار تومان برای افراد مجرد در ماه و 250 هزار تومان برای افراد متأهل حداکثر تا 2 سال در نظر گرفته شده است.
 این کار به منظور حمایت و کاهش دغدغه‌های معیشتی افراد جویای کار است و در صورتی که تا قبل از 2 سال مشغول به کار شد هزینه‌ای را که استفاده کرده به صورت اقساط بلندمدت حداقل 50 ماهه از حقوق خود پرداخت خواهد کرد. در صورتی که در این دو سال فرد متقاضی مشغول به کار نشد نشان می‌دهد که این فرد قصد پیداکردن شغل ندارد و کل پول دریافتی از ضامن فرد کسر خواهد شد.
((( کجای دنیا به این میگن «بیمه بیکاری»!؟ بیمه-ای که هم ضامن معتبر میخواد، هم اینکه بعد از اشتغال، باید ماهی یکصد وُ بیست هزار تومن، قسط داد تا بعد از پنج سال این بدهی تموم بشه! ... حالا کار هم که پیدا بشه مگه چقدر حقوق میدن که طرف هم بتونه از عهده-ی این مخارج کمرشکن بربیاد ، هم بتونه قسط-های دیگه رو بده!!! ... لطفا مسئولین بیشتر از این به شعور مردم توهین نکنند ؛ چون این بازی با کلمات، اهانت به مَردمه! حداقل اسمش رو "بیمه بیکاری" نذارید، بگین وام بیکاری ... برای اونایی که دستشون به دهن-شون میرسه بد نیست؛ شاید با این وام بتونن مدل خودرو-شونو، یکی-دو سال هم که شده، بالا ببرن!!! ... «ع.ع» )))

 متن کامل

 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی