سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

آَش رو انقدر شور کرده-اند که خواجه هم فهمیده! ...

برای مرجع روی عنوان کلیک کنید

((( همه میدانند که قرار بود هدفمندی یارانه-ها با شیب ملایمی اجرا شود ، بطوریکه مردم از لحاظ تورم وَ مسائل مادی تحت فشار مضاعف قرار نگیرند ؛ مثلا بنزین لیتری یکصد تومن یکشبه تا هفتصد هشتصد تومن بالا نرود وَ سایر اقلام هم با شیب افزایشی معقولی همراه باشد. متأسفانه همه شاهد بوده وَ هستیم که این شیب هدفمندی آنقدر تند بوده وَ هست که کوه دماوند هم توان ایستادگی وَ مقاومت روی چنین «پرتگاهی» را دارد! ... نمایندگانی هم که همان هفته-های اول باید "جلوی این ترک-تازی" وَ افراط احمدی نژاد را میگرفتند ، غالبا یا سکوت وُ همراهی کردند ، یا اگر گاهی هم از روی ناچاری تذکری به دولت میدادند ، برای رفع تکلیف یا تبلیغات انتخاباتی بوده ؛ "الان هم که آش آنقدر شور شده که خواجه هم متوجه" گشته ، اعتراضات خیلی از این نمایندگان چیزی نبوده وَ نیست مگر سرپوش گذاشتن بر دهان مردم  وَ تبلیغات آنچنانی برای انتخابات مجلس نهم!!! ... ))) «عـبـــد عـا صـی»

   سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت برای پرداخت یارانه‌های نقدی با کمبود منابع روبرو است و «در حال حاضر 1.6 میلیون خانوار از پرداخت بهای گاز مصرفی خود خودداری کرده‌اند و به شرکت ملی گاز بدهکارند.»
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عماد حسینی روز چهارشنبه با اشاره به عدم تحقق بخشی از درآمدهای پیش‌بینی شده دولت، ‌از جمله خودداری «یک میلیون و 600 هزار خانوار» از پرداخت بهای گاز مصرفی خانگی خود اشاره کرد و گفت:
«وقتی این تعداد از خانوارها بدهی‌های خود را به شرکت ملی پرداخت نمی‌کنند، به صورت طبیعی درآمدهای پیش‌بینی شده برای دولت تحقق نخواهد یافت.»
وی تأکید کرد که
پرداخت ماهانه «سه هزار میلیارد» تومان یارانه نقدی به مردم در حالی صورت می‌گیرد که در حال حاضر دولت «بیش از پنج‌ماه کسری بودجه برای پرداخت یارانه مستقیم به مردم دارد».
از فروردین‌ماه و پس از هدفمند کردن یارانه‌ها در ایران، بالا بودن رقم قبض های گاز در بسیاری از نقاط کشور، اعتراض‌هایی را به همراه داشت و از همان زمان زمزمه‌هایی در فضای مجازی در مورد خودداری از پرداخت گازبها به گوش رسید.

برای متن کامل روی عنوان کلیک کنید

((( هزار ماشاالله ، مسئولین مربوطه انقدر از این «کیسه خلیفه» به دفعات وَ همراه با اهل وُ بیت وُ اصحاب به حج مشرف شده-اند که فعلا بخاطر برخی ملاحظات ، آنرا تامدتی به تعویق انداخته-اند!!! )))

  رئیس سازمان حج و زیارت از سهمیه 50 نفری هنرمندان برای حج تمتع خبر داد و گفت: هیچ مسئولی با سند سهمیه به حج تمتع مشرف نمی‌شود.
به گزارش مهر، علی لیالی بعداز طهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر اینکه امسال چه تعداد هنرمند به حج تمتع مشرف می‌شوند، گفت: امسال قرار است 50 هنرمند به حج تمتع مشرف شوند.
وی سهمیه 50 نفری هنرمندان برای حج تمتع را در راستای مصوبه 18 سال قبل شورای عالی حج عنوان کرد و افزود: هرساله طبق این مصوبه عمل می‌شود.
رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره حضور مسئولان دولتی در حج تمتع امسال، گفت: هیچ مسئولان دولتی، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با سند سهمیه‌ای به حج مشرف نمی‌شوند و اگر هم به این موسم می‌آیند، سندی است که خودشان دارند و در واقع نوبت آنها رسیده است.
خبرنگار پرسید آیا اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور به حج تمتع 90 می‌آید؟ که لیالی پاسخ داد: خبری از این موضوع ندارم.
وی گفت: در حج تمتع علاوه بر هنرمندان، فقط بنیاد شهید و ستاد کل برای خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان برای حج تمتع سهمیه دارند، و سایر دستگاه‌ها و نهادها با سند سهمیه به حج مشرف نمی‌شوند.
به گفته رئیس سازمان حج و زیارت، کاروان حج تمتع جانبازان دفاع مقدس 220 نفره است که در قالب دو گروه 110 نفر به سرزمین وحی می‌‌آیند.

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی